پارچه برزنتی طرح دار

قیمت پارچه برزنت راه راه

پارچه برزنتی طرح دار

پارچه برزنتی طرح دار با توجه به کیفیت و قیمت مناسب، آن را می توان به صورت آنلاین و اینترنتی با مراجعه به آریا برزنت خریداری کرد و در تولید بسیاری از محصولات از آن استفاده کرد. پارچه برزنتی طرح دار بسیار بادوام، انعطاف پذیر و ضد آب است. یکی از مهم ترین ویژگی های چادر مسافرتی پارچه ضد آب است. به همین دلیل پارچه های برزنت راه راه انتخاب خوبی برای این منظور هستند. به طور کلی اگر ضخامت اولویت بیشتری نسبت به زیبایی داشته باشد، از این نوع پارچه استفاده می شود. برای خرید پارچه برزنت راه راه با مشاورین ما در آریا برزنت تماس بگیرید و بهترین پارچه برزنتی طرح دار را خریداری کنید.

قیمت پارچه برزنت راه راه

پارچه برزنت راه راه یک نوع پارچه است که در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی موجود است. قیمت پارچه برزنت راه راه در بازار متفاوت است و بسته به ضخامت، وزن، عرض و نوع برزنت می تواند قیمت های متفاوتی داشته باشد. برای اطلاع از قیمت روز پارچه برزنت طرح دار با شماره زیر تماس بگیرید.

09126591500

پارچه برزنتی طرح دار پارچه برزنتی طرح دار در آریا برزنت

مزایای استفاده از پارچه برزنتی طرح دار

پارچه برزنتی طرح دار از مزایای بی شماری برخوردار است که می توانیم آن ها را به صورت ذیل بیان نماییم:

  •  این پارچه بر اساس استانداردهای روز دنیا و مطابق با نیاز مشتریان به صورت دقیق تولید شده است.
  • با توجه به نوع موادی که در تولید آن به کار برده اند، کاملا ضد آب می باشند.
  • برزنت راه راه انعطاف پذیری بالایی دارد.
  • برزنت های خطی در واقع بالاترین میزان مقاومت را در میان انواع برزنت دارا هستند.
  • درجه مقاومت پارگی و کشش آن بسیار بالا است.
  • در برابر اشعه یووی خورشید بسیار مقاوم می باشد و هیچ گونه مشکلی در میزان کیفیت آن به وجود نمی آید.
  • مواد شیمیایی بر روی این پارچه اثر ندارد.
  • با توجه به اینکه قیمت پارچه برزنت راه راه بسیار مناسب تر از سایر انواع برزنت ها می باشد، می توان آن را به راحتی مورد خرید و فروش قرار داد و در این زمینه سود بالایی را به دست آورد.
بیشتر بخوانید:  چادر نمایشگاهی

قیمت پارچه برزنت راه راه

پارچه برزنت طرح دار

جالب است بدانید که پارچه برزنتی طرح دار به این دلیل نامیده می شوند که راه راه و چند کاره با طول عمر بسیار بالا، 100% ضد آب، محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش و ساخته شده با کیفیت و دوام بسیار بالا هستند که در بازار به فروش می رسد. این پارچه به عنوان نسل جدید برزنت ها محسوب می شود که از بهترین مواد اولیه ساخته شده است، برزنت های راه راه دارای مقاومت بالا در برابر سوراخ و ضربه، ضد پارگی و ظرفیت بسیار بالایی هستند. طبق آزمایشاتی که روی آنها انجام شده است، تحت تأثیر مواد شیمیایی زیادی قرار نمی گیرند و بسته به نوع ساختار، قارچ و باکتری روی آنها رشد نمی کند و چیزی وجود ندارد. با توجه به مواردی که ذکر کردیم می توان پارچه برزنتی طرح دار را محصولی کاملاً ایمن دانست، برای مصارف داخلی و خارجی مناسب است و قیمت پارچه برزنت راه راه نسبت به امکانات آن مناسب تر است.

09126591500

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *