چادر نمایشگاهی

چادر نمایشگاهی

چادر نمایشگاهی

همان طور که از نام این محصول پیداست از چادر نمایشگاهی به عنوان یک سایه بان، سقف و یا پارتیشن بندی فضاها در نمایشگاه های مختلف استفاده می‌شود. نمایشگاه ها رویدادهایی هستند که باید در آنها محصولات یا خدمات خود را به صورت کاملا برجسته به نمایش بگذارید. پس باید تمام تلاش تان را برای به حداکثر رساندن جذابیت و زیبایی غرفه تان انجام دهید، از این رو داشتن یک چادر غرفه زیبا در عین حال مقاوم، بسیار ضروری است.

هدف اصلی برای شرکت در هر نمایشگاهی، در درجه اول ارائه تصویری جذاب و حرفه ای از برندتان می‌باشد. تمام این تلاش ها برای این انجام می‌شوند تا در ذهن بازدیدکنندگان نمایشگاه، برداشت خوبی از خودتان به جای بگذارید و یا حتی آنها را به مشتری دائمی خودتان تبدیل کنید. چادر های نمایشگاهی بدون شک بهترین راه برای جلب توجه بازدیدکنندگان به شما در طول نمایشگاه هستند؛ پس باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا به هدف اصلی تان برسید.

چادر نمایشگاهی آریابرزنت

قیمت چادر نمایشگاهی

قیمت چادر نمایشگاهی به عوامل مختلفی بستگی دارد و در مرحله اول نوع چادر نمایشگاهی و سایز آن بیشترین تاثیر را در قیمت نهایی خواهد داشت. برای اطلاع از قیمت چادر نمایشگاهی می توانید با کارشناسان فروش آریا برزنت تماس بگیرید.  زمانی که انواع چادرهای نمایشگاهی فقط یکبار استفاده می شوند، می توانید آن را جدا کرده و در موارد دیگر مجدداً از آن استفاده کنید. نگهداری و مراقبت از آن فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد، در صورت دقت در نگهداری و نصب چادرهای نمایشگاهی می توان عمر مفید این نوع محصولات را افزایش داد و برای مدت طولانی قابل استفاده است.

برای اطلاع از قیمت چادر نمایشگاهی و دریافت مشاوره قبل از خرید، با کارشناسان فروش آریا برزنت تماس بگیرید.

۰۹۱۲۶۵۹۱۵۰۰

ویژگی چادر نمایشگاهی مناسب

از آنجایی که چادر نمایشگاهی بیشتر در فضا های بیرونی استفاده می‌شوند، مقاومت و استحکام بالا از مهمترین ویژگی هایی هستند که باید آنها دارا باشند. زیرا باید در شرایط آب و هوایی مختلف در برابر باد ، باران و نفوذ نور مستقیم خورشید به داخل جلوگیری کنند.

چادرهای نمایشگاهی بسیار بادوام هستند و دارای عمری طولانی میباشند که به دلیل طراحی ویژه ای که دارند از تمام تجهیزات و لوازم محافظت میکنند. چادر نمایشگاهی در انواع طراحی ها و اشکال موجود میباشند و مهم ترین ویژگی آنها خاصیت ضد آب بودن آن است.

بیشتر بخوانید:  چتر ساحلی

کیفیت چاپ عالی روی چادر یکی دیگر از مهم ترین ویژگی هایی است که چادر های نمایشگاهی مناسب باید دارا باشند. زیرا بهترین روش برای به نمایش گذاشتن عبارات، آرم ها و عکس ها را در اختیار تان قرار می دهد. بدین ترتیب شما را در کانون توجه بازدید کنندگان قرار می‌دهد.

برخی از این چادر ها از قابلیت ضد حریق بودن نیز برخوردار هستند که با توجه به نوع کاربردی که برای غرفه تان در نظر گرفته اید می‌توانید از این نوع چادر ها هم استفاده کنید. این سایبان ها به راحتی قابل حمل بوده و از دوام و انعطاف پذیری فوق العاده ای برخوردار هستند.

چادر های نمایشگاهی

انواع چادر نمایشگاهی

این نوع چادر ها با توجه به کاربرد های گوناگون که دارند در انواع مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. برخی از این چادر ها برای فضا های داخلی طراحی شده اند و بیشتر جنبه تبلیغاتی و یا پارتیشن بندی دارند. اما برخی از متریال ضخیم تر و با دوام ساخته شده اند تا در محیط های بیرونی قابل استفاده باشند.

البته این چادرهای نمایشگاهی را با توجه به ابعاد آنها نیز دسته بندی می‌کنند . برخی از این پارچه ها فقط برای ایجاد یک غرفه کاربرد دارند اما انواع دیگری نیز موجود هستند که خود به تنهایی میتواند به عنوان یک سوله برای برگذاری یک نمایشگاه کامل بکار گرفته شوند.

انواع دیگری نیز از چادر نمایشگاهی وجود دارد که با توجه به نحوه نصب و راه اندازی آنها دسته بندی می‌شوند به طور مثال چادر هایی وجود دارند که تنها با چند حرکت ساده بدون نیاز به ابزاری برای برپایی آنها خودشان باز و قابل استفاده می‌شوند. البته این نوع سایبان ها معمولا ابعاد محدودی دارند. انواع دیگری نیز هستند که دارای فضای بیشتری می‌باشند اما به صورت دستی و با ابزارالات خاصی باید اسکلت آنرا سرهم نمود و در آخر چادر را با استفاده از بست هایی به اسکلت اصلی متصل نمود.

 

چادر های نمایشگاهی

کاربرد چادر های نمایشگاهی

با توجه به توضیحاتی که داده شد چادر های نمایشگاهی کاربرد های بسیار دارند که از مهمترین آنها به موارد زیر اشاره میکنیم:

1. به نمایش گذاشتن برند در برابر بازدید کنندگان

چادر های نمایشگاهی سفید و ساده حس خوش آیندی به بازدید کنندگان القا نمی‌کند. دیوارهای چادر و تصاویر گرافیکی شما می توانند پیام های مربوط به کسب و کار شما را در کسری از ثانیه به آنها منتقل کنند .نمایشگاه‌های تجاری و رویدادهای صنعتی امروزه مملو از غرفه‌هایی است که همه برای جلب توجه کسانی که به بازدید نمایشگاه آمده اند رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:  قیمت پارچه برزنت متری

پس باید کار بکنید که دیده شوید. شما می توانید با استفاده از چادر های نمایشگاهی و بکارگیری رنگ ها ، تصاویر بزرگ و عبارات از محیط اطراف خود متمایز شوید هنگامی که این رویدادها در فضا های بیرونی برگزار می‌شوند، باید با عوامل آب و هوا، دما و عوامل محیطی مختلف مقابله کنید..

2. شخصیت و کسب و کار تان را ارتقا دهید

چادرهای نمایشگاهی قابل حمل کاربردی و زیبا هستند. دیوار های چادر را میتوانید به‌طور سفارشی طراحی کنید،تا به بازدید کنندگان نشان دهید که کسب و کارتان منظم و هوشمندانه می‌باشد. به نمایش گذاشتن هر چه بهتر خود در نمایشگاه های تجاری برای تاثیر گذاری بر روی مخاطبین جدید و ایجاد ارتباطات با تامین کنندگان و فروشندگان بسیار ضروری است.

3. محافظت در برابر شرایط آب وهوایی مختلف

شرایط آب و هوا گوناگون مسئله دیگری است که در طول مدت برگزاری یک نمایشگاه حرفه ای باعث نگرانی شما می‌شود. خوشبختانه، برای برطرف کردن این مشکل تنها با نصب انواع چادر های نمایشگاهی از باران ، باد ، گرما و تابش نور مستقیم خورشید محافظت میشوید.

چادر های نمایشگاهی

سوالات متداول در رابطه با چادر های نمایشگاهی

چگونه از کیفیت چادر های نمایشگاهی مطمئن شویم؟

تمامی چادر های نمایشگاهی تولید شده توسط گروه تولیدی آریا برزنت از بهترین متریال ساخته شده اند و دارای بالاترین کیفیت میباشند.

 

آیا امکان ثبت سفارش به صورت اینترنتی وجود دارد؟

بله میتوانید هرکدام از محصولات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت سفارش دهید.

 

آیا امکان سفارش انواع چادر های نمایشگاهی وجود دارد؟

بله . تمامی چادر های نمایشگاهی در انواع مختلف ساخته میشوند و شما میتوانید محصول مورد نظر را پس از مشاوره با کارشناسان ما دریافت نمایید.

 

از چه متریالی برای تولید چادر های نمایشگاهی استفاده شده است؟

برای تولید انواع پارچه چادر نمایشگاهی از بهترین مواد اولیه استفاده شده است و شما میتوانید با خیال راحت از کیفیت محصول ، چادر های نمایشگاهی مورد نظر خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *