برزنت کانتینری چیست و چه کاربردی دارد؟

برزنت کانتینری چیست و چه کاربردی دارد؟

برزنت کانتینری چیست و چه کاربردی دارد؟

برزنت کانتینری یک نوع پارچه برزنت است که از جنس‌های مختلفی مانند پلی استر، پلی استر پنبه، بوم و پلاستیک تولید می‌شوند. پارچه برزنتی به دلیل استحکام و انعطاف‌پذیری بالا مورد استفاده قرار می‌گیرد. این برزنت علاوه بر خاصیت ضد آب بودن، پارچه‌ای به اندازه 150 سانتی متر عرض، طول 28 متر و ضخامت 0.70 میلی‌متر دارد. وزن این پارچه 770 گرم در هر متر مربع است.

این پارچه‌ها برای محافظت بار کامیون‌هایی که جابه‌جا می‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرند و در برابر نور خورشید، بارندگی و باد شدید از بار محافظت می‌کنند. در این مقاله از آریا برزنت قصد داریم به معرفی انواع برزنت کانتینری بپردازیم.

ویژگی‌های برزنت کانتینری

اولین سوالی که با آن روبه‌رو می‌شوید آن است که آیا برزنت کانتینری ضد آب است؟ تولید پارچه کانتینری به صورت ضد آب انجام می‌پذیرد و کاملا ضد رطوبت است. برزنت کانتینری در برابر باد نیز مقاومت فوق‌العاده‌ای دارد؛ به همین علت برای بارهای کامیونی بسیار مناسب هستند که در معرض باد شدید قرار می‌گیرند. از ویژگی‌های برزنت کانتینری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضد آب
  • ضد رطوبت
  • ضد حریق
  • ضد اشعه ماورا بنفش
  • انعطاف پذیر
  • فرم پذیری
  • مقاوم در برابر باد
  • مقاومت در برابر مواد شیمیایی
  • نقطه شکست بالا

خرید چادر کانتینری

 

خرید چادر کانتینری

برزنت کانتینری کارایی بسیار بالایی دارد و برای بار کامیون‌ها بسیار مناسب است. در تولید این پارچه‌ها از نخ‌های چند لایه استفاده می‌شود که میزان ضخامت و استحکام پارچه را بالا می‌برد. با توجه به کاربردهای فراوان این پارچه، فروش آن بسیار بالا است و طرفداران بسیاری دارد. در فروشگاه آریا برزنت شما می‌توانید بهترین برزنت کانتینری را پیدا کنید.

تولید پارچه کانتینری در آریا برزنت با بهترین کیفیت انجام می‌پذیرد و به شما کمک می‌کند خرید پارچه کانتینری موفقی داشته باشید. پارچه برزنت کاربردهای بسیار فراوانی دارد. مثلا در چادر مسافرتی، لباس‌های ورزشی، روکش مخصوص بیمارستان و بسیاری موارد دیگر استفاده می‌شود. برای خرید پارچه کانتینری با آریا برزنت تماس بگیرید تا بهترین خرید را داشته باشید.

بیشتر بخوانید:  چادر مسافرتی 12 نفره برزنتی

سایت آریا برزنت یکی از سایت های معتبر در زمینه فروش انواع پارچه های کانتینری می‌باشد که با خیال آسوده از کیفیت مناسب محصولات خرید اینترنتی انجام دهید.

رنگ‌بندی نامحدود (طبق سلیقه مشتری)
کیفیت تضمین شده
جنس برزنت
قیمت روز تماس بگیرید

قیمت برزنت کانتینری

از عوامل تاثیرگذار بر قیمت برزنت کانتینری، ضخامت و کیفیت پارچه است. هر چقدر ضخامت و کیفیت مواد اولیه بیشتر باشد، قیمت محصول نیز افزایش می‌یابد. البته توجه داشته باشید با بالا رفتن قیمت، کیفیت پارچه نیز افزایش می‌یابد. عوامل دیگری مانند ابعاد، نوع دوخت، ویژگی ضد آب، نور و حریق بودن این پارچه در قیمت برزنت کانتینری تاثیرگذار است.

با توجه به کاربردی که از برزنت کانتینری دارید، قیمت نیز متفاوت است. ممکن است شما پارچه برزنتی را برای بار کامیون بخواهید و یا مصرف برای چادر مسافرتی یا لباس ورزشی داشته باشید. پس قیمت برزنت کانتینری بسته به نوع کاربرد شما متفاوت است.

کاربردهای پارچه کانتینری

کاربردهای پارچه کانتینری

پارچه کانتینری خصوصیات منحصر به فردی دارد و به دلیل خاصیت ضد آب، حریق و رطوبت بودن برای حمل و نقل و کشاورزی کاربرد زیادی دارد. از کاربردهای برزنت کانتینری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. روکش استخر رو باز

استخر‌های روباز به دلیل در معرض باد و باران قرار داشتن، به یک روکش مناسب احتیاج دارند تا از ریختن برگ و خاک در آن جلوگیری شود. پارچه برزنتی کانتینری به دلیل خاصیت ضد آب و مقاومت در برابر خورشید، یک انتخاب مناسب برای استخر رو باز است.

2. روکش ماشین سنگین

ماشین‌های سنگین در معرض باد شدیدی قرار دارند. برزنت کانتینری این امکان را برای ماشین‌های سنگین فراهم کرده که بتوانند از بار و کالاهای خود محافظت کنند.

3. مصارف بیمارستانی

برزنت کانتینری از جمله پارچه‌هایی است که برای تولید روکش تخت‌های بیمارستانی استفاده می‌شود. از نوع نازک‌تر برزنت کانتینری برای روکش تخت‌های بیمارستانی استفاده می‌کنند.

4. سایه‌بان فروشگاه

همانطور که در بالا اشاره کردیم برزنت کانتینری قابلیت مقاوم بودن در برابر نور خورشید را دارد. پارچه‌های کانتینری بسیار ضخیم هستند و به همین علت انتخاب مناسبی برای سایه‌بان فروشگاه‌ها هستند.

بیشتر بخوانید:  چتر ساحلی

کاربردهای پارچه کانتینری در صنایع و کشاورزی

کاربردهای پارچه کانتینری در صنایع و کشاورزی

پارچه‌های برزنتی به دلیل خاصیت ضد گرد و غبار بودن روکش مناسبی برای انواع دستگاه‌های صنعتی هستند. روکش کولر نیز از دیگر مصارفی است که این پارچه در صنایع دارد تا باعث افزایش کارایی و کاهش مصرف انرژی شود.

پس از برداشت محصولات کشاورزی نظیر گندم ، جو و ذرت آنها را برای مدتی کوتاه در فضای باز انبار می‌کنند. در این مدت برای جلوگیری از پخش شدن محصولات بر اثر وزش باد، جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به محصول و جلوگیری از تابش نور مستقیم خورشید به محصولات کشاورزی از پارچه کانتینری استفاده می‌کنند.

سخن پایانی 

برزنت کانتینری یک پارچه‌‎ی بسیار مقاوم و مستحکم است که خاصیت ضد آب، حریق، گرد و غبار را دارد. این پارچه برای ماشین‌های سنگین که بار زیادی دارند و در معرض باد هستند، بسیار مناسب است. شما می‌توانید این محصولات باکیفیت را از فروشگاه آریا برزنت تهیه کنید. با خرید پارچه کانتینری از آریا برزنت هم پارچه‌ای با کیفیت بالا خریداری کرده‌اید و هم قیمتی متناسب پرداخت کرده‌اید. برای اطلاع از قیمت برزنت کانتینری با آریا برزنت تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. چگونه از کیفیت برزنت چادر کانتینری مطمئن شویم؟

تمامی برزنت چادر کانتینری های تولید شده توسط گروه تولیدی آریا برزنت از بهترین متریال ساخته شده‌اند و دارای بالاترین کیفیت می‌باشند.

  1. آیا امکان ثبت سفارش به صورت اینترنتی وجود دارد؟

بله می‌توانید هر کدام از محصولات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت سفارش دهید. با تماس با کارشناسان آریابرزنت می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت برزنت کانتینری دریافت کنید.

  1. آیا امکان سفارش انواع برزنت چادر کانتینری وجود دارد؟

بله تمامی برزنت کانتینری ها در انواع مختلف ساخته می‌شوند و شما می‌توانید محصول مورد نظر را پس از مشاوره با کارشناسان ما دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *