آیا می توانید یک برزنت را روی استخر قرار دهید؟

آیا می توانید یک برزنت را روی استخر قرار دهید؟

استخر یک سرمایه گذاری بلندمدت است که برای تمام سنین، برای ورزش، برای گذراندن وقت خانوادگی و برای استراحت و فرار از گرما فراهم می کند. برای اطمینان از اینکه این سرمایه گذاری پایدار است، یک استخر باید نگهداری و محافظت شود. قرار دادن برزنت روی استخر یکی از ساده ترین راه ها برای محافظت از سرمایه شماست.

سه مرحله برای اصول مراقبت از استخر

پس از ساخت استخر، باید کیفیت آب را حفظ کنید. برای انجام این کار، سه مرحله وجود دارد.

شماره 1 – حشرات، برگ ها و سایر مواردی را که در طول روز به استخر راه می یابند، بردارید. فیلتر طوری طراحی شده است که آنها را به دام می اندازد. شنا کردن در استخری که در آن حشرات مرده، برگ‌ها و مواد دیگر روی زمین قرار دارند، ناخوشایند است.

شماره 2 – کیفیت آب را حداقل دو بار در هفته بررسی کنید. pH یکی از مهمترین مولفه های کیفیت آب است. اگر خیلی اسیدی باشد، می تواند به دیواره، کف و سیستم فیلتر استخر شما آسیب برساند. اگر خیلی کم باشد، آب ممکن است کدر شود و رسوبات معدنی ایجاد شود. همچنین قلیایی بودن، سطح کلسیم و وجود فلزاتی مانند مس و آهن را بررسی کنید. شما آبی می خواهید که عاری از باکتری باشد. برم یا کلر در اینجا مفید است. جلبک کش از رشد جلبک ها جلوگیری می کند.

شماره 3 – بسته به سیستم فیلتراسیون شما، کار برای انجام دادن دارید. فشار سنج را کنترل کنید تا مطمئن شوید که در محدوده مناسب قرار دارد. اگر خارج از محدوده باشد، فیلتر نیاز به بررسی دارد. اگر فیلتر خاکی یا شنی دیاتومه دارید، باید سیستم را شستشوی معکوس انجام دهید تا زباله ها از فیلتر پاک شوند. اگر فیلتر کارتریج دارید، باید فیلتری را که در حال حاضر نصب شده برای حذف ذرات اسپری کنید و آن را به مدت 12 ساعت در محلول تمیزکننده قرار دهید. برای اطمینان از عملکرد مداوم سیستم فیلتراسیون باید دو فیلتر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:  نگهداری و مراقبت از پارچه برزنتی: چگونه آنها را نو نگه دارید

هنگامی که استفاده نمی شود استخر را پوشیده نگه دارید

زمانی که قرار است استخر برای مدتی مورد استفاده قرار نگیرد، معمولاً در پاییز و زمستان، باید آن را پوشیده نگه دارید. اگر این کار را نکنید، برگ‌ها و شاخه‌ها در آن فرو می‌روند و لجنی ایجاد می‌کنند که مورد پسند نیست. می توانید روکش استخر را از فروشگاه آریا برزنت خریداری کنید. برای پوشاندن استخر با برزنت در هزینه خود صرفه جویی می کنید.

دلیل دومی برای تهیه روکش استخر وجود دارد. در آب و هوای شمالی، آب و هوای گرم بهار و تابستان زمان می برد تا آب استخر به دمای قابل تحمل برسد. با روکش استخر با رنگ های تیره، می تواند هر روز صبح گرمای خورشید را جذب کند و به گرم شدن سریع آب کمک کند. شما از استخر خود استفاده بیشتری می کنید. به سادگی آن را در پایان شب بکشید و قبل از اینکه بخواهید از استخر استفاده کنید، آن را بردارید.

برزنت بهترین پوشش های استخر

برزنت های مشبک پلی پروپیلن CCS بهترین برزنت برای روکش استخر هستند. آنها یک کار استثنایی برای جلوگیری از نور خورشید انجام می دهند، که برای جلوگیری از رشد جلبک ها در زمانی که مواد شیمیایی به طور مرتب اضافه نمی شوند ضروری است. برزنت های پلی پروپیلن نیز قوی هستند، بنابراین می توانند وزن یخ و برفی که در طول زمستان جمع می شود را تحمل کنند.

چگونه با برزنت استخر را ایمن بپوشانید

برای چسباندن روکش به بالای استخر خود، به یک سیستم برای پوشش نیاز دارید تا شل نشود. کابل از طریق گیره ها تغذیه می شود و برزنت را در زیر لبه ریل بالای استخر بالای زمین محکم می کند. مطمئن شوید که روکش را خیلی سفت نکنید زیرا می تواند گیره ها را درست بیرون بیاورد!

بیشتر بخوانید:  راهنمای انتخاب بهترین چادر مسافرتی

ممکن است بخواهید یک بالش بادی تهیه کنید که روی سطح آب استخر شناور باشد تا از فرورفتن پوشش قبل از یخ زدن آب استخر جلوگیری کند. این همچنین به جلوگیری از سنگینی برف و یخ روی پوشش و فشار اضافی بر روی دیواره های استخر کمک می کند و عمر برزنت شما را بیشتر می کند.

یک قیمت برای روکش استخر سفارشی برزنت دریافت کنید

آیا به روکش استخر در اندازه دلخواه نیاز دارید؟ مجموعه آریا برزنت دارای طیف کاملی از برزنت های مشبک است که به هوا و آب اجازه عبور می دهد و در عین حال برگ ها و سایر زباله ها را از آب استخر شما دور نگه می دارد. یک پیشنهاد سفارشی را ظرف یک روز کاری دریافت کنید – همین امروز با ما تماس بگیرید!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *