چگونه برزنت را رنگ کنیم؟ نحوه رنگ آمیزی برزنت

چگونه برزنت را رنگ کنیم؟

چگونه برزنت را رنگ کنیم؟ نحوه رنگ آمیزی برزنت

دلیل شما برای رنگ آمیزی برزنت خود هرچه باشد، تنها با چند مرحله ساده و فهرست کوتاهی از مواد، قابل انجام است. شما می خواهید بدانید که چگونه برزنت را رنگ کنید، باید با دقت انجام شود. رنگ بر روی یک برزنت می‌تواند سال‌های آینده دوام بیاورد یا می‌تواند پیچیدگی کوچکی در سیستم داشته باشد که نقطه ضعفی را نشان می‌دهد. در این مقاله از آریا برزنت همراه ما باشید تا با نحوه رنگ آمیزی برزنت آَشنا شوید.

برای ثبت سفارش و مشاوره خرید انواع برزنت با کارشناسان آریا برزنت تماس بگیرید.

09126591500

آیا می توانید یک برزنت را رنگ کنید؟

شما کاملاً می توانید یک برزنت را رنگ کنید. در واقع گرفتن یک سطل رنگ لاتکس و چسباندن آن به یک برزنت سخت خواهد بود. در واقع با استفاده از رنگ اسپری زمان بهتری خواهید داشت که در چند دقیقه دیگر به آن خواهیم پرداخت. رنگ برای اینکه بتواند به برزنت بچسبد به کارهای مقدماتی زیادی نیاز دارد.

باید توجه داشته باشید که تمام برزنت‌ها در مرحله‌ای از فرآیند ساخت آنها تحت مواد شیمیایی قرار می‌گیرند. این امر یا برای ایجاد تاخیر در آفتاب سوختگی، ضد آب بودن یا بهتر کردن آنها برای حمل بارهای سنگین است.

برنامه های کاربردی زیادی وجود دارد. شما نمی خواهید این پوشش های شیمیایی را خراب کنید، بلکه باید آنها را باز کنید تا بتوانید رنگ خود را به آنها بچسبانید.

آیا می توانید یک برزنت را با اسپری رنگ کنید؟

رنگ آمیزی برزنت با اسپری در واقع روش ترجیحی هر نقاشی برزنتی است. نه تنها زمانی که رنگ‌های یکدست را در کل برزنت انجام می‌دهید بسیار سریع‌تر است، بلکه از نظر بودجه نیز بسیار ارزان تر خواهد بود. رنگ اسپری ارزان است اما نمی‌توانید در یک ناحیه با پوشش بیش از حد ضخیم (حداقل نه به راحتی) در آن زیاده روی کنید.

چه نوع رنگی نیاز دارید؟

هر نوع رنگ اسپری که برچسب “رنگ اسپری چسب” یا چیزی در این حدود باشد. نوار چسب پس از اتمام کاری که انجام می دهیم به مواد برزنتی می چسبد.

می‌توانید پیام‌ها و طرح‌های پیچیده را بدون ترس از اینکه به راحتی پوسته پوسته و تراشه شوند، قرار دهید. اکنون که آن را حذف کردید، ما به فهرست مواد و مراحلی که برای شروع نیاز دارید می پردازیم.

چه نوع برزنتی برای نقاشی بهترین است؟

برزنت های پلی برزنت مورد علاقه شما هستند. اینها برزنت های پلی اتیلن هستند و دلیل بهترین بودن آنها این است که حتی پس از تجزیه مواد شیمیایی در قسمت بیرونی، بسیار مقاوم و بادوام هستند.

توصیه نمی‌کنم این کار را روی بوم پنبه‌ای یا برزنت پلی استر انجام دهید، زیرا وقتی آن مواد شیمیایی را در بیرون تجزیه کنید، مواد بوم به اندازه پلی اتیلن قوی نیستند. آنها برزنت های خوبی هستند، فقط برای نقاشی مناسب نیستند.

9 چیزی که برای رنگ آمیزی برزنت خود نیاز دارید

اگر در مورد رنگ آمیزی برزنت خود جدی هستید، برای شروع به چند چیز نیاز دارید. بیایید فهرست را مرور کنیم و سپس به چرایی (و چگونگی) استفاده از آنها بپردازیم.

  1. نوار ماسک
  2. محصول تمیز کننده برزنت (پاک کننده ترانس استار)
  3. دستکش لاستیکی
  4. سطل های خالی
  5. حوله های پنبه ای خشک
  6. رنگ چسب یا اسپری رنگ
  7. تقویت کننده چسبندگی
  8. دسترسی به آب گرم
  9. مایع شوینده (طراحی شده برای قدرت برش چربی)
بیشتر بخوانید:  راهنمای انتخاب بهترین چادر مسافرتی

رنگ آمیزی همیشه کار آسانی به نظر می رسد، اما خسته کننده است و باید به روش خاصی انجام شود تا از حباب زدن، ریزش رنگ و هر گونه نقص دیگری جلوگیری شود. با دانستن این موضوع، بیایید به فهرست کارهایی که باید با همه این موارد انجام دهید سر بزنیم.

آیا برزنت های رنگ شده ضد آب هستند؟

به خودی خود، نه، نیستند. بیشتر رنگ‌های چسبنده خاصیت ضدآب ندارند، بنابراین در انتها باید خودتان برزنت را ضد آب کنید. شما می توانید اسپری ضد آب را تقریباً از هر فروشگاه بخرید و خودتان آن را بمالید، فقط زمان بیشتری برای پخت نیاز دارد.

راهنمای گام به گام نقاشی برزنت شما

این به دو مرحله تقسیم می شود: تمیز کردن و اعمال رنگ

من باید بر اهمیت تمیز کردن تأکید کنم، بنابراین لطفاً این مرحله را نادیده نگیرید. حتی اگر به تازگی این برزنت را از بسته بندی باز کرده اید، باز هم باید مراحل تمیز کردن را طی کنید تا مطمئن شوید رنگ شما به درستی به آن می چسبد.

مرحله 1 – وسایل مورد نیاز خود را آماده کنید

آن دستکش های لاستیکی را بپوشید و آماده شوید تا مواد شوینده خود را در یک سطل با مقداری آب داغ مخلوط کنید. برزنت های پلی بسیار مقاوم در برابر حرارت هستند، بنابراین لازم نیست نگران داغ بودن آب یا هر چیز دیگری باشید.

برزنت را در گاراژ یا جای دیگری که سرپوشیده است تمیز کنید، زیرا آخرین مرحله نیاز به خشک شدن در یک نقطه تهویه دارد.

مرحله 2 – برزنت پلی خود را بشویید

اکنون کار به شستن برزنت می رسد تا بتوانید آن را برای رنگ آمیزی آماده کنید.

از یک برس یا پارچه استفاده کنید و هر نقطه از این برزنت را بشویید، در حالی که حرکت می‌کنید، یک حرکت قلم مو بزنید تا مطمئن شوید که نقطه‌ای را از دست نداده‌اید. اگر وقتی برای رنگ‌آمیزی می‌روید مواد شیمیایی، گرد و غبار و سایر تکه‌های زباله روی برزنت‌ها وجود داشته باشند، رنگ آمیزی ناموفقی خواهید داشت.

مرحله 3 – شستشو و خشک کردن

یک جسم سنگین تهیه کنید و آن را روی برزنت بگذارید تا خشک شود.مطمئن باشید که خشک است در غیر این صورت روند کار را خراب می کند.

مرحله 4 – از پاک کننده برای آماده کردن سطح استفاده کنید.

مواد شوینده به سادگی یکی از بهترین محصولات پاک کننده موجود برای آماده کردن برزنت شما برای نقاشی است، زیرا برای کار با پلاستیک هایی مانند پلی اتیلن بدون آسیب به آن طراحی شده است.

اینجاست که بیشتر پیوندهای شیمیایی را با هر محصول بیرونی روی برزنت، مانند مواد شیمیایی مقاوم در برابر شعله یا اسپری ضد آب، از بین خواهید برد. این اشکالی ندارد؛ این چیزی است که قرار است اتفاق بیفتد

بیشتر بخوانید:  آیا می توانید یک برزنت را روی استخر قرار دهید؟

مرحله 5 – شستشو و خشک کردن دوباره

برای پاک کردن قسمت باقیمانده پاک کننده، نوبت به شستشوی دوم و خشک کردن آن رسیده است. این بار، وقتی نوبت به خشک کردن این چیز می‌شود، سخت‌تر عمل کنید، زیرا این آخرین مرحله قبل از نقاشی است.

مرحله 6 – از نوار ماسک استفاده کنید

این قسمت اختیاری است، اما از آنجایی که بسیاری از مردم برزنت ها را برای اهداف طراحی یا نشانه ها رنگ می کنند، این چیزی است که اغلب به کار می آید.

از نوار چسب برای محکم کردن لبه های برزنت در کف گاراژ خود استفاده کنید تا رنگ یکنواخت و بدون چین و چروک در راه باشد، یا از نوار برای ایجاد شابلون های حروف روی برزنت استفاده کنید. این به شما زمان می دهد تا اندازه حروف را به درستی تعیین کنید و سپس می توانید آنها را مانند یک شابلون رنگ کنید.

مرحله 7 – از تقویت کننده چسبندگی استفاده کنید

تقویت کننده چسبندگی اساساً همان پرایمر است که سطحی را برای پذیرش چسباندن رنگ آماده می کند. اگر از این استفاده نکنید، در نتایج شما ظاهر می شود.

ممکن است در نهایت دچار ترک خوردگی و محو شدن رنگ شوید، که در نهایت جذابیت برزنت رنگ شده شما را از بین می برد. دستورالعمل های مربوط به محافظ چسبندگی را که برای زمان استفاده خریداری کرده اید، دنبال کنید.

مرحله 8 – آن را رنگ کنید

اکنون بخشی که همه منتظرش بودید می آید: نقاشی. اکنون می توانید از رنگ اسپری چسبی استفاده کنید و طرح های خود را بسازید.

من هنرمند نیستم، بنابراین قصد ندارم برای این بخش پیشنهادی ارائه کنم، فقط مطمئن شوید که این کار را درست انجام می دهید زیرا دکمه پاک کردن در اینجا وجود ندارد.

مرحله 9 – خشک شدن

وقت آن است که بگذارید کمی استراحت کند. شما باید اجازه دهید کل برزنت در فضایی که قابل تغییر یا کدر شدن نباشد، مانند داخل گاراژ، خشک شود. قبل از اینکه حتی به لمس آن فکر کنید، سه روز کامل صبر کنید.

مرحله 10 – آزمایش کردن

اکنون زمان آن است که برزنت خود را آزمایش کنید. در نقاطی که بیشترین رنگ وجود داشت، به آرامی رنگ را لمس کنید. آیا هنوز احساس خیس شدن می کند؟ آیا با لمس آن، رنگ روی آن حرکت می کند؟

از این زمان برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا به زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارد یا خیر، استفاده کنید، و اگر نه، وقت آن است که به برزنت خود اجازه پرواز دهید.

رنگ آمیزی برزنت یک کار خاص است و بنابراین به لیست خاصی از موارد نیاز دارد. با همه چیزهایی که برای شما قرار داده ایم، می توانید طرح هایی را روی برزنت های خود ایجاد کنید یا به سادگی آنها را با رنگی متفاوت رنگ کنید.

همه چیز به شما بستگی دارد. اگر برای شروع به چند برزنت جدید یا چند تایی نیاز دارید، حتماً محصولات ما را برای برزنت های با کیفیت بالا بررسی کنید تا کار را پیش ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *