کانتینری دو روی ایرانی

کانتینری دو روی ایرانی

کانتینری دورو

فروش اینترنتی پارچه کانتینری دورو تولید ایران از طریق فروشگاه آریا برزنت انجام می شود. در صورت داشتن هر گونه سوال با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

دسته بندیترانزیت کانتینری
رنگ بندینامحدود
عرض4 عرض مختلف
متراژ رول28 متر
جنس پارچهالیاف فلامیت
قیمت هر مترتماس بگیرید

برزنت دورو

به پارچه برزنتی کانتینری، چادر کانتینری یا چادر ترانزیت می گویند و همه آن را به یکی از این نام ها می شناسند. استفاده از الیاف طبیعی و مصنوعی در تولید این نوع پارچه و فرآیند تکمیل انجام شده بر روی پارچه باعث ایجاد خواص ویژه ای مانند وزن مناسب، انعطاف پذیری، مقاومت در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و مواد شیمیایی، مقاومت در برابر آب و افزایش طول عمر می شود.
عواملی مانند مواد مورد استفاده در تولید پارچه، نام برند سازنده، ابعاد پارچه، وزن پارچه در متر مربع، نوع پارچه و تعداد لایه ها به طور مستقیم بر قیمت آن تأثیر می گذارد.
پارچه ترانزیت با خواص منحصر به فرد و هزینه کم خود در صنایع مختلفی از جمله پوشش محصولات کشاورزی، پوشش آبسردکن، پوشش بالکن، پوشش کامیون، چادر و مسافرتی و چتر استفاده شده است. برای استخرهای روباز و انواع سایبان مغازه ها و مشاغل، انواع آلاچیق و …. نیز مورد استفاده قرار میگیرد.
پارچه برزنتی کانتینری برای پوشش و انواع چادر استفاده می شود که نوعی پارچه مقاوم و ضد آب است.
پارچه های برزنتی و کانتینری، معمولاً تک لایه، دو لایه و سه لایه تولید و به بازارهای تجاری عرضه می شود.
یکی از مهم ترین ویژگی های پارچه های ترانزیت و کانتینری وزن سبک آنهاست.
وسایل نقلیه ای که برای حمل بار استفاده می شوند، می توانند به راحتی از چادرهای ترانزیت یا برزنتی سبک استفاده کنند، بدون اینکه بتوانند وزن سنگین چادرها را تحمل کنند.
در مورد دیگر کارباردهای دیگر آن می توان در مورد چتر و سایبان، پوشش استخرهای روباز و انواع سقف برای مغازه ها و فروشگاه ها صحبت کرد.

بیشتر بخوانید:  برزنت چریکی

خرید پارچه برزنت دورو

پارچه کانتینری دو رو توسط بهترین دستگاه بافنده در ایران بافته شده و به سراسر کشور ارسال می گردد.
فروش اینترنتی پارچه کانتینری دو رو از طریق آریا برزنت می باشد. در صورت داشتن هرگونه سوال با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *