آلاچیق تاشو

آلاچیق تاشو

آلاچیق تاشو

فروش اینترنتی آلاچیق تاشو سایبان آکاردئونی از طریق فروشگاه آریا برزنت انجام می شود. در صورت داشتن هر گونه سوال با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

آلاچیق تاشو

رنگ بندی

نامحدود (طبق سلیقه مشتری)

جنس اسکلت

آهن با رنگ کوره ای

جنس پارچه

برزنت نانو و ضد آب

قیمت روز

تماس بگیرید

قیمت آلاچیق تاشو

قیمت آلاچیق تاشو به عواملی مختلفی از جمله اندازه، جنس، قابلیت های تنظیم و محل خرید دارد. قبل از خرید آلاچیق تاشو سایبان می توانید با مقایسه قیمت ها و ویژگی های مختلف آلاچیق قابل حمل بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید. برای اطلاع از قیمت روز سایبان مسافرتی با مشاورین آریا برزنت تماس بگیرید.

سایبان مسافرتی

آلاچیق تاشو یک آلاچیق پارچه ای است که به راحتی می توان آن را جابجا کرد و در جای مناسب قرار داد.
آلاچیق با سقف جمع شونده یا تاشو یکی از سازه های پارچه ای است که به طور گسترده در محیط های بیرونی مانند حیاط ها، رستوران ها و کافه ها، پشت بام باغ ها و حتی طبیعت و پارک ها استفاده می شود.
همانطور که از نام آن پیداست، آلاچیق ها قابل حمل هستند و به راحتی باز و بسته می شوند.
همانطور که گفته شد، نام دیگر آلاچیق قابل حمل، آلاچیق مسافرتی است. شما می توانید بدون ترس از نور مستقیم خورشید در سفرها و مسافرت ها در مکان های مختلف استراحت کنید. به علاوه، پوشش سایبان ضد آب است و می توان از آن در باران استفاده کرد.
آلاچیق تاشو بسیار مقرون به صرفه است بنابراین می توان آن را از مواد مختلفی مانند پلاستیک سبک و انعطاف پذیر و حتی وینیل ساخت. شما می توانید آن را با توجه به سلیقه، بودجه یا سبک خانه خود تهیه کنید.

سایبان مسافرتی

ویژگی های آلاچیق تاشو آهنی

می توانید آن را به راحتی نصب کنید: اگر می خواهید طبیعت را کشف کنید، یک آلاچیق قابل حمل برای شما عالی است.
مجموعه آریا برزنت یکی از معتبرترین و با تجربه ترین فروشندگان انواع آلاچیق های تاشو در کشور می باشد که با دانش و تخصص سالم خود در این زمینه می توانند بهترین آلاچیق ها را مطابق با نیاز مشتری به فروش برساند.
یک آلاچیق آکاردئونی یا قابل حمل که معمولاً از پارچه ساخته شده است، برای مناطقی مناسب است که فقط نیاز به محافظت در برابر نور خورشید دارند. این نوع آلاچیق به دلیل بافتی که دارد برای مکان هایی که باد زیاد می وزد مناسب نیست. زیرا باد به راحتی می تواند استحکام این نوع آلاچیق ها را از بین ببرد.
روکش این نوع سایبان مسافرتی اغلب از برزنت است. یکی از مزایای آلاچیق های تاشو، وزن سبک و قابل حمل بودن آنهاست. از این آلاچیق می توان در ویلا، حیاط یا باغ استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:  گونی لمینت
آلاچیق آکاردئونی

چرا باید از آلاچیق تاشو استفاده کنید؟

همه سرگرمی در فضای باز را دوست دارند، و آلاچیق ها یک فضای سرگرم کننده در فضای باز را به شما می دهند که جذاب و همه کاره است. ایده های فوق العاده زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد فضایی استفاده کنید که بتوانید در آن عزیزان خود را جمع کنید، خواه مکانی برای غذا خوردن باشد یا یک اتاق نشیمن برای نشستن و نوشیدن قهوه در حین گفت و گو.
آنها زیبا هستند: شایان ذکر است که یک آلاچیق تاشو ظاهری جذاب به هر حیاط خلوت، ویلا، استخر، باغ یا فضای باز می دهد. می توانید با افزودن لوازم جانبی مانند گلدان های آویزان، لامپ ها، پرده ها و موارد دیگر آنها را زیباتر کنید. با افزودن عناصری که با شخصیت و سبک شما مطابقت دارند، می توانید دکوراسیونی که دوست دارید ایجاد کنید.
ساختار آلاچیق های پرتابل
آلاچیق های قابل حمل یا پرتابل سازه هایی با قاب فلزی هستند که با پارچه های مقاوم و ضد آب پوشانده شده اند.
این آلاچیق ها دارای چهار تیرک فلزی هستند و سقف آنها به گونه ای طراحی شده است که به سبک آکاردئونی باز و بسته می شود.
علاوه بر بدنه فلزی و پایه های محکم، روکش پارچه ای نیز برای جلوگیری از تابش نور خورشید، باران و برف در نظر گرفته شده است.
سایبان برزنتی آلاچیق ساختاری ساده و در عین حال خیره کننده دارد که به حیاط شما جذابیت می بخشد. شما به راحتی می توانید فضای بیرونی خود را با این نوع سایبان مسافرتی متحول کنید و فضای مناسبی را ایجاد کنید که بتوانید دوستان و خانواده را سرگرم کنید یا پس از یک روز طولانی، مکانی برای استراحت و تفریح پیدا کنید. مهم نیست که از سایبان خود برای چه استفاده می کنید، مطمئناً هنگام خرید این آلاچیق آن را دوست خواهید داشت.

بیشتر بخوانید:  چادر نیسان و وانت
آلاچیق تاشو مسافرتی

مزایای آلاچیق تاشو سایبان

فضاهای باز پارک ها و حیاط منازل مسکونی و حتی استفاده از طبیعت در دنیای امروزی از احترام بالایی برخوردار است، از این رو از این محیط ها به طرق مختلف برای تفریح و استراحت استفاده می شود.
از مهمترین ویژگی های این نوع آلاچیق با سقف جمع شونده می توان به موارد زیر اشاره کرد:
این سازه ها به دلیل استفاده از پایه های فلزی بسیار مقاوم هستند و باد و ضربه های شدید آسیب و اختلال در بدنه آنها ایجاد نمی کند.
وزن آلاچیق مسافرتی به گونه ای طراحی شده است که بتوان آن ها را به راحتی جابه جا کرد.
این سازه ها در رنگ ها و متریال های متنوعی موجود هستند و بسته به شرایط محیطی می توان گزینه های زیادی را خریداری کرد.
• پارچه های به کار رفته در این آلاچیق ها برزنت و پلی استر بوده و در برابر آب و آتش مقاوم هستند.
• قابل استفاده برای فعالیت های مختلف در فضای باز
• پوشش مناسب برای محافظت در برابر باران، برف و نور خورشید
• زیبا به نظر می رسند و تاثیر خوبی در دکوراسیون محیط دارند
• زیبایی باغ شما را دو چندان می کند
• آنها بهترین سایه را در روزهای آفتابی ایجاد می کنند
• آنها متحرک هستند و به راحتی باز و بسته می شوند
• آنها ارزان و مقرون به صرفه هستند
• نگهداری از آنها ساده و کم هزینه است.
• ایده خوبی برای غرفه سازی در نمایشگاه است

چرا آلاچیق های تاشو بسیار محبوب هستند؟

آلاچیق های تاشو یکی از کاربردی ترین راه حل ها برای محافظت در برابر باران و نور خورشید هستند. در مقایسه با آلاچیق های سنتی، ارزان و بسیار بادوام هستند.
تعمیر و نگهداری از آلاچیق تاشو آسان است و می توانید پس از استفاده به راحتی آنها را باز کرده و در فضای بسته نگهداری کنید و به مکان دیگری انتقال دهید. این نوع غرفه ها می توانند دارای مبلمان مخصوص چوب و فلز، مبلمان پلاستیکی و میز پیک نیک مستقل برای غذاخوری باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *