برزنت شمعی (پشت نقره ای)

برزنت شمعی (پشت نقره ای)

برزنت شمعی

فروش اینترنتی برزنت شمعی از طریق فروشگاه آریا برزنت انجام می شود. در صورت داشتن هر گونه سوال با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

دسته بندیسایبان
رنگ بندینامحدود
جنس پارچهبرزنت نانو
قیمتتماس بگیرید

برزنت شمعی را می توان محبوب ترین پارچه های برزنت نامید. این محبوبیت به دلیل استفاده گسترده از پارچه برزنتی شمعی در صنایع مختلف و حتی مصارف خانگی است. یکی از دلایل استفاده گسترده از آن مربوط به وزن، رنگ و ضخامت آن است. در واقع برزنت شمعی نازک ترین، سبک ترین و انعطاف پذیرترین پارچه برزنت است. دوخت آن ها کار سختی نیست و به راحتی می توان از آنها لباس، کیف، کوله پشتی، بارانی و کفش درست کرد. 

برزنت شمعی چیست؟

پارچه برزنتی شمعی یکی از جدیدترین انواع برزنت می باشد. این محصول جدید از خانواده برزنت ها به دلیل نیاز شرکت ها و صنایع مختلف به نوعی برزنت ساخته شده است که علاوه بر مقاوم بودن در برابر آب و آفتاب، ضخامت و خشکی کمتری نسبت به سایر برزنت ها دارد. این امر باعث شد تا کارخانه های پارچه برزنتی از مخلوطی از الیاف پنبه و پلی استر پارچه های برزنتی شمعی تولید کنند تا استفاده و مصرف برزنت افزایش یابد. زمانی که این مواد تولید می شوند به صورت نخ یک لا، نخ دو لا، نخ سه لا، نخ چهار لا، نخ پنج لا و نخ شش لا تولید می شوند. بدون شک محصولات تک لا در میان سایر محصولات دارای کمترین ضخامت می باشند. در مواردی که بیشترین ضخامت مورد نیاز است نیز می توان از شش لایه نخ استفاده کرد.

خواص برزنت شمعی

یکی از بارزترین ویژگی های پارچه های برزنت شمعی مقاومت در برابر آب آن ها است. این به دلیل استفاده از پلی استر در مواد اولیه آن است. همچنین استفاده از نخ پنبه ای، آن را نسبت به سایر پارچه های برزنتی نرمتر کرده است. فروش برزنت های شمعی لایه های مختلف یا گرمی (220 تا 720 گرم) و عرض های 1 تا 2 متری، رفع نیاز خریداران در زمان های مختلف را تسهیل کرده است. در زیر به ویژگی های آن اشاره می کنیم:

  • کشش نسبتاً بالا در مقایسه با سایر برزنت ها
  • انعطاف پذیری بالا برزنت های شمعی
  • در برابر نور خورشید مقاومت می کند
  • ضخامت کمتر و انعطاف پذیرتر
بیشتر بخوانید:  کانتینری دو روی ایرانی

کاربرد برزنت شمعی

ویژگی های برزنت شمعی و همچنین تولید آن ها در ضخامت های مختلف باعث شده تا کاندیداهای زیادی داشته باشد. این ویژگی ها دلیل خوبی برای حتی جایگزینی سایر پارچه های برزنت در صنایع مختلف بود. از موارد استفاده از برزنت شمعی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید لباس های ورزشی
  • روکش آلاچیق ها
  • ساخت لانه حیوانات
  • لباس ها و روکش های بیمارستانی
  • ساخت سایه بان
  • روکش اجناس در سوله ها و انباری ها
  • سقف های موقت هنگام بارندگی
  • برپایی چادرها و خیمه های نظامی در فضای باز

در زیر کاربردهای اصلی این محصول را فهرست می کنیم:

خودروها و ماشین آلات سنگین را پوشش می دهد

روکش های مورد استفاده در خودروهای سواری باید ضد آب و مقاوم در برابر آفتاب باشند. روکش های شمعی گزینه ای مناسب برای پوشش خودرو هستند، زیرا به راحتی در اندازه ها و شکل های مختلف دوخت می شوند. گاهی اوقات این محصولات جایگزین کاورهای محافظ خودروهای سنگین می شوند و به عنوان پوشش محافظ کامیون و تریلر استفاده می شوند. در چنین مواقعی، پارچه برزنت شمعی پوشش مناسبی برای محافظت از بار خودروهای سنگین از آب و هوای بد است.

چادر مسافرتی

کاربرد اصلی پارچه برزنت شمعی، ساخت و دوخت انواع چادر مسافرتی می باشد. انعطاف بیشتر این پارچه ها نسبت به سایر پارچه های برزنت باعث استفاده بیشتر در این زمینه شده است. اگر قصد خرید چادرهای مختلف را دارید می توانید به فروشگاه آریا برزنت مراجعه کنید. چادر در سایزهای شش، هشت و دوازده نفره در رنگ ها و طرح های متنوع به فروش می رسد. آریابرزنت نیز می تواند این چادرها را بنا به سفارش شما تولید کند. همچنین برای اطلاع از قیمت ها می توانید با شماره 09126591500 تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید:  چادر خاور

برزنت کولر

با استفاده از برزنت می توان از کولرهای گازی و آبی در برابر شرایط بد جوی محافظت کرد. پارچه های برزنتی شمعی از جمله پارچه هایی هستند که به عنوان برزنت های کولر مناسب هستند. این به این دلیل است که آنها سبک هستند و به راحتی قابل جابجایی و استفاده هستند. به دلیل ضخامت کم آن می توانید در منزل هم بدوزید. این مواد به راحتی از موتور و بدنه کولر در برابر نفوذ آب، گرد و غبار و نور خورشید محافظت می کنند.

تولید کیف، کفش و لباس

قبل از تولید این پارچه ها، پارچه های ساخته شده از پلی استر، برای ضد آب کردن کفش و لباس استفاده می شد. اما بزرگترین مشکل این پارچه ها پلاستیک خالص است که به پوست حساس است. بنابراین، آنها لباس هستند، در حال حاضر صنایع کیف و کفش به جای پلی استر از برزنت استفاده می کنند. این محصولات به ویژه در دوخت کیف های مسافرتی و پیاده روی استفاده می شود. مهمترین دلیل آن سبک بودن و ضد آب بودن آنهاست.

خرید برزنت شمعی

از آنجایی که قیمت برزنت های شمعی نسبت به سایر برزنت ها کمتر است، متقاضیان زیادی در میان کارخانجات پوشاک، صنایع ساختمانی و شهرسازی، باشگاه های ورزشی و بیمارستان ها دارد. هر خریدار در اقشار مختلف جامعه ابتدا باید پارچه ای با ضخامت مناسب را متناسب با نیاز خود انتخاب کند. مطمئناً قیمت برزنت شمعی بر اساس ضخامت، گرم پارچه و همان نوع پارچه متفاوت است. برای مقایسه انواع و قیمت ها می توانید بدون مراجعه مستقیم به فروشگاه از مرکز فروش اینترنتی آریا برزنت استفاده نمایید. برای ثبت سفارش خود با شماره زیر تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *