چادر مسافرتی 12 نفره برزنتی

چادر مسافرتی 12 نفره برزنتی

اگر به دنبال چادر مسافرتی خانوادگی هستید که تعداد افراد زیادی را در خود جای دهد، بزرگترین چادر مسافرتی تولیدی ایرانی گنجایش 12 نفر را دارد و بزرگتر از این سایز، ساخت و تولید ایران نیست. در مقاله آریا برزنت توضیح داده ایم که به چه نکاتی توجه کنیم و به خاطر بسپاریم که با مطالعه این صفحه می توانید اطلاعات کاملی را بدست آورید. برای اطلاع از قیمت چادر مسافرتی 12 نفره برزنتی با ما در آریا برزنت مرکز فروش انواع چادر همراه باشید.

چادر مسافرتی 12 نفره یکی از بهترین محصولات ساخته شده در مجموعه آریا برزنت به شمار می رود. این چادرها در انواع مختلف با طرح های زیبا و رنگ های متفاوت ساخته می شوند. بسیاری از افراد از این چادرها برای تعطیلات خانوادگی در طبیعت یا کمپینگ استفاده می کنند. بدنه چادر مسافرتی از پارچه چادر برزنت شده ساخته شده است. از خواص این چادرها می توان به ضد آب، مقاوم در برابر حرارت، ضد آفتاب و ضد باکتری بودن اشاره کرد. چادرهای مسافرتی برزنتی تولید شده در مجموعه آریا برزنت دارای مقاومت بالایی در برابر خطرات محیطی و برخورد با اجسام نوک تیز می باشد. گروه آریا برزنت انواع برزنت ها را با استفاده از مواد و الیاف مرغوب و با رعایت آخرین استانداردها تولید می کند که به همین دلیل محصول از ماندگاری و طول عمر بالایی برخوردار است.

یکی از عوامل موثر در افزایش دوام و کیفیت چادرهای برزنتی مسافرتی نحوه نگهداری این چادرها در شرایط مختلف می باشد. به عنوان مثال: در هنگام نصب و راه اندازی چادر مسافرتی، ابتدا باید پارچه ای روی زمین قرار دهید و سپس چادر بزنید. این کار چادر را از هرگونه آلودگی و نفوذ آلودگی محافظت می کند. ساختار چادر از جنس فایبرگلاس مستحکم و مقاوم می باشد که در برابر طوفان های شدید مقاومت بالایی دارد. اکثر چادرهای برزنتی تولید شده در مجموعه برزنت ایران دارای توری های مرغوبی بر روی درب و پنجره های ورودی و خروجی تعبیه شده است تا از ورود حشرات کوچک به داخل چادر جلوگیری شود. وجود توری در چادرهای مسافربری تهویه بهتر هوای داخل چادر را تضمین می کند. چادر مسافرتی در انواع مختلف با ویژگی های متفاوت تولید می شود. وجود هر یک از این چادرها در شرایط خاص در شرایط آب و هوایی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت چادر مسافرتی 12 نفره برزنتی

خانواده ها اغلب برای یک سفر یک روزه یا سفر به طبیعت نیاز به چادر دارند. شما می توانید انواع چادر مسافرتی و چادر هلال احمر بزرگ 3×4 و کوچک 2×3 را انتخاب کنید و چند روزی را در طبیعت زیبا یا هر جایی که دوست دارید سپری کنید. قیمت فروش چادر برزنتی 12 نفره در سایزها و ابعاد مختلف با انواع زیبای متنوع فنری، عصایی، نیمه اتوماتیک و … در مجموعه اریا برزنت با قیمت ارزان به فروش می رسد. جنس بدنه اصلی این چادرها پارچه برزنت پلی استر می باشد. چادر مسافرتی ضد آب، ضد رطوبت، ضد شعله و ضد باکتری است. آریا برزنت یکی از بهترین و باکیفیت ترین چادرها در کل کشور به فروش می رساند.

انواع چادر مسافرتی 12 نفره برزنتی

انواع چادر مسافرتی 12 نفره برزنتی با بالاترین کیفیت در گروه تولیدی آریابرزنت تولید می شود. این چادرها دارای بالاترین کیفیت در مجموعه برزنت ایرانی می باشند. هر چادر مسافرتی گزینه ها و ویژگی های منحصر به فردی دارد. در ادامه قصد داریم به انواع چادرهای برزنتی توریستی ساخت کارخانه برزنت ایران بپردازیم.

چادر مسافرتی 12 نفره اتوماتیک

چادر مسافرتی اتوماتیک یکی از پرطرفدارترین چادرها می باشد. زیرا نصب آن بسیار آسان است و مدل های مختلف آن امکان انتخاب را به شما می دهد. این چادرها دارای سقف بلند هستند.

بیشتر بخوانید:  پارچه ترانزیتی کره ای

چادر مسافرتی 12 نفره که با ابعاد و اندازه های عالی برای سفرهای جمع و جور و خانوادگی طراحی و ساخته شده است به شما کمک می کند بهترین لحظات را در طول سفر داشته باشید. این چادر دارای سطح پلی استری است که در برابر سایش و پارگی بسیار مقاوم است که به استفاده طولانی مدت از چادر مسافرتی کمک می کند. ساختار انعطاف پذیر این چادر دارای میله های فایبرگلاس است که به شما کمک می کند این چادر را به راحتی برپا کنید. قسمت داخلی این چادر دارای دو پنجره است که جریان هوای بیشتری را در داخل چادر ایجاد می کند. همچنین این چادر دارای پشه بند در قسمت جلویی است که از ورود حشرات جلوگیری می کند تا در هنگام استراحت، احساس راحتی داشته باشید. چادر مسافرتی 12 نفره به دلیل سایز بزرگ و دوام پارچه به کار رفته در آن، می تواند پیشنهاد خوبی برای کسانی باشد که خواهان استفاده از چادر مناسب در سفر هستند.

چادرهای کیت، فیت، کلمن، کلمبوس و آمریکایی با نام های مختلف بهترین انتخاب به عنوان چادرهای مسافرتی و کمپینگی خانوادگی هستند که در 10 ثانیه برپا می شوند و تا می شوند. از نظر اندازه و وزن بسیار سبک و قابل حمل است.

چادر فنری 12 نفره

بیشتر افراد به دنبال بهترین چادر مسافرتی هستند که از نظر حجم و وزن سبک و قابل حمل باشد تا در سفر به راحتی بتوان از آن استفاده کرد و از نظر کیفیت نیز استاندارد و ضد آب باشد. وقتی باران می بارد، به داخل چادر نفوذ نکند.

نصب این چادرها سریع و آسان است. در این مدل چادر میله ها به قسمت اصلی چادر دوخته می شوند که مونتاژ آنها نیاز به تجربه خاصی ندارد. فقط چادر را روی یک سطح صاف قرار دهید.

چادرهای فنری در شرایط بد آب و هوایی مقاومت کمی دارند، بنابراین در سفرهای کمپینگ سبک با آب و هوای معتدل از آن ها استفاده می شود. این چادرها همچنین وزن کمی دارند و حمل و نقل آسانی دارند.

چادرهای فنری ضد آب ایرانی و خارجی در آریابرزنت به قیمت شرکت تولید و خرید و فروش می شود. انواع مدل چادرهای کمپینگ و طبیعت گردی 2 نفره 3 نفره 4 نفره 6 نفره 8 نفره 10 نفره 12 نفره ارتفاع بالا و 4*3 و 3*2 چادرهای اسکلت امدادی گارانتی این شرکت در مرکز فروش چادرهای توریستی بهاره، چادرهای امدادی هلال احمر برای آسیب دیدگان سیل، زلزله و بلایای طبیعی جهت امداد رسانی به فروش می رسد. طبیعت گردی و گردش های چند روزه که می توان از آن برای استراحت و خواب در شرایط آب و هوایی مختلف استفاده کرد. اکثر مردم به دنبال بهترین چادرهای مسافرتی هستند که از نظر حجم و وزن سبک و قابل حمل باشند تا بتوان به راحتی در طول سفر از آن استفاده کرد و از نظر کیفیت نیز باید کاملا استاندارد و ضد آب باشد تا در هنگام بارندگی این چادر انجام شود. وارد چادر نشوید

چادر مسافرتی 12 نفره میله ای

این چادر از پارچه ضخیم ساخته شده است، بنابراین در برابر شرایط جوی، برف و باران مقاوم است. برای ساخت آن از فریم آلومینیومی استفاده شده است. قاب با مقاومت بالا در برابر ضربه،آب و انعطاف پذیری بالا، بدنه چادر را به خوبی نگه می دارد. این چادر در کنار ظرفیت بالا، کیفیت بالا و قیمت مناسب یکی از پرفروش ترین چادر مسافرتی 12 نفره برزنتی می باشد.

نصب این نوع چادر مسافرتی زمان نسبتاً زیادی می برد. اما ظرفیت، مقاومت و دوام آنها بالاست. اگر ستون های آن روی هم قرار گیرند، در برابر فشار، ضربه و باد شدید مقاومت بیشتری دارند. میله های مورد استفاده در چادرهای مسافرتی عصایی با گنبد بالا و پایین از فایبرگلاس و آلومینیوم ساخته شده اند که آنها را سبک و فشرده می کند. یکی از مزیت های این چادر وزن و اندازه کم و هزینه کم آن است. این چادر به راحتی قابل حمل است و می توان از آن برای کمپینگ خانوادگی و سفرهای طبیعت گردی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:  روکش دستگاه صنعتی

مجموعه آریا برزنت چادر مسافرتی 12 نفره میله ای با بدنه محکم و مستحکم در ضخامت ها و سایزهای مختلف به فروش می رساند. چادر مسافرتی 12 نفره میله ای یکی از با کیفیت ترین محصولات برزنتی تولید شده توسط گروه آریا برزنت می باشد. این مجموعه به عنوان یکی از بهترین مراکز تولید چادر توانسته است یکی از بزرگترین و با کیفیت ترین چادرهای موجود در بازار را ارائه دهد. قیمت چادر مسافرتی 12 نفره میله ای مجموعه آریا برزنت ارزان و مقرون به صرفه می باشد.

آریابرزنت به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان چادر مسافرتی در سراسر کشور شناخته می شود. کیفیت این چادرها آنقدر بالاست که قابل مقایسه با هیچ کارخانه تولیدی نیست. این چادرها اغلب برای گروه های بزرگ و سفرهای خانوادگی استفاده می شوند. مجموعه آریا برزنت چادر مسافرتی 12 نفره را با استفاده از برزنت پی وی سی مرغوب و الیاف بی نظیر تولید کرده است. جهت اطلاع از لیست قیمت چادر مسافرتی 12 نفره با شماره تلفن درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

چادر مسافرتی 12 نفره برزنتی اینتکس

چادر مسافرتی 12 نفره برزنتی اینتکس از بهترین و با کیفیت ترین متریال های موجود برای استفاده گروهی در سفرهای کوتاه و طولانی ساخته شده است. که تنها 8 کیلوگرم وزن دارد و عمر مفید بالایی دارد چادر 12 نفره به صورت حضوری و آنلاین از طریق شرکت آریابرزنت از اقصی نقاط کشور قابل خرید می باشد.

چادر مسافرتی 12 نفره برزنت اینتکس محصولی با سایز مناسب است که هم برای مسافرت های کوتاه مدت و هم برای مسافرت های طولانی مدت قابل استفاده است و رنگ و ظاهری جذاب دارد. بدنه این محصول قابل استفاده در روزهای بارانی از پارچه برزنتی ساخته شده است که ضد آب بوده و در برابر آسیب بسیار مقاوم است و به همین دلیل ماندگاری بالایی دارد. اما نحوه مراقبت از آن بر طول عمر آن تأثیر می گذارد و نباید اجازه دهید اشیاء تیز یا داغ وارد بدن آن شوند. سازه های آن نیز از فایبرگلاس ساخته شده است که مقاومت خوبی دارد و در برابر بادهای شدید مقاومت بالایی دارد، شکسته نمی شود و تغییر شکل نمی دهد. برای سهولت استفاده، در و پنجره هایی برای این چادر تعبیه شده است که برای جلوگیری از ورود حشرات با توری پوشانده شده است. نقش مهم این پنجره ها این است که علاوه بر افزایش نور داخل سقف، تهویه هوا را به بهترین شکل ممکن فراهم کنند. اینتکس برای حمل راحت این چادر مسافرتی 8 کیلویی کیفی در نظر گرفته است که می توانید این محصول را به صورت حضوری و آنلاین خریداری کرده و با قیمت مناسب از آریابرزنت تهیه کنید.

خرید چادر مسافرتی 12 نفره برزنتی

همانطور که در مطالب قبلی گفتیم چادر مسافرتی برزنتی را می توان در انواع مختلف با کیفیت بالا و با ظرفیت های مختلف با مجموعه برزنت های ایرانی ساخت. قیمت هر کدام از این چادرها بر اساس برند متفاوت است. برخی از افراد تمایل به خرید و تهیه چادر مسافرتی با برزنت ضخیم دارند. به همین دلیل ضخامت چادر مسافرتی برزنتی در تعیین قیمت آن نقش بسزایی دارد.

آریابرزنت با توجه به شرایط اقتصادی، انواع چادرهای برزنتی مسافرتی 12 نفره را با قیمت مناسب به فروش می رساند. قیمت چادر مسافرتی 12 نفره برزنتی را می توانید با شماره تلفن های درج شده در این صفحه استعلام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *