چادر خاور

چادر خاور

چادر خاور

فروش اینترنتی چادر خاور از طریق فروشگاه آریا برزنت انجام می شود. در صورت داشتن هر گونه سوال با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

معمولا ماشین های باربری مانند خاور و کامیونت ها به گونه ای ساخته شده اند که در کمترین ضربه ها را به بار منتقل کنند. با این وجود خسارات ناشی از تغییرات آب و هوایی، خطرات ناشی از سرعت باد در حرکت و… قابل چشم پوشی نیست. برای حفاظت از بار در این مواقع، از پوشش های برزنتی استفاده می کنند. این کاورها که با نام چادر خاور شناخته می شوند ضد آب بوده و هنگام برف و باران، محموله را از آسیب های احتمالی و خیس شدن حفظ می کند.

چادر خاور از نمای بیرونی وسیله نقلیه در برابر عوامل و آسیب های فیزیکی تصادفی نیز محافظت می کند. صرفه جویی در خسارت بیمه و نگهداری از ماشین و بار از دیگر فواید استفاده از چادر خاور می باشد.

قیمت چادر خاور

پارچه کانتینری همچنین با نام های برزنت کانتینری، چادر کانتینری، مشمع کانتینری، روکش بار، روکش کانتینر یا چادر ترانزیتی شناخته می شود. پارچه کانتینری در رنگ‏های متفاوت مانند آبی کاربنی، سفید، طوسی، زرد و غیره تولید می شود.

عوامل متعددی در قیمت این روکش تاثیر گذار است که اصلی ترین آنها ضخامت ، کیفیت مواد اولیه به کار رفته در پارچه آن و یک لایه یا دو لایه بودن چادر خاور می‌باشد. البته ابعاد و کیفیت دوخت روکش نیز از دیگر عوامل تعیین کننده قیمت نهایی محصول می‌باشد

آریا برزنت در تلاش است با تولید و عرضه چادر خاور و پارچه کانتینری مرغوب، بهترین کیفیت را برای شما فراهم کرده و رضایت مشتری محترم را جلب نماید.

چادر خاور بادوام

به دلیل ماهیت کار، کامیون و خاورها اغلب در محیط هایی هستند که بیشتر در معرض آسیب های ناشی از عناصر یا تصادفات قرار دارند، بنابراین محافظت کافی از آنها در هنگام استفاده بسیار مهم است. خودروی پارک شده چه در محل و چه در خانه، همچنان در معرض آسیب‌های ناشی از قرار گرفتن طولانی ‌مدت در معرض باد، باران، خاک یا برف است.

بنابراین بهتر است روی یک چادر خاور بادوام سرمایه‌ گذاری کرد تا وسیله نقلیه تا حد امکان در برابر این آسیب ها مصون و محموله از خسارات محفوظ بماند.  البته امکان خراشیده شدن رنگ کامیون ها حتی در حالت پارک شده نیز همچنان وجود دارد. پس با تمام این اوصاف داشتن یک چادر خاور مناسب و محکم هم از نظر اقتصادی اهمیت دارد هم از نظر ایمنی بیشتر.

ویژگی های چادر خاور

چادر خاور ضد آب، مقاوم در برابر فضولات حیوانات و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش است و دوام لازم برای محافظت در فضای باز را داراست. چادر خاور و کامیون با استاندارد بالا ساخته شده و برای محافظت از بدنه وسیله نقلیه در برابر تغییر رنگ، خط و خش و موارد دیگر طراحی شده است.

بیشتر بخوانید:  روکش استخر

چادر خاور از پارچه برزنت تولید میشود. پارچه برزنت پارچه ای بسیار مقاوم و با دوام میباشد که برای انواع روکش خاور ، ترانزیت و تریلی به منظور محافظت از کالا استفاده میشود و در حمل و نقل جاده ای بسیار کاربرد دارد. بدین منظور برای افزایش مقاومت این پارچه در تولید آن از الیاف مصنوعی استفاده میشود.

از مهمترین ویژگی هایی که یک چادر خاور باید دارا باشد، کیفیت پارچه برزنتی و ضخامت آن می‌باشد . این دو از اصلی ترین مواردی است که در هنگام تهیه چادر خاور مناسب به آن دقت فرمایید.

اگر پارچه برزنتی روکش از کیفیت خوبی برخوردار نباشد در میان مدت و یا کوتاه مدت در برابر نور آفتاب ، باران و برف پوسیده و از بین می‌رود . حتی ممکن است در حالی که کامیون حرکت می‌کند ناگهان پاره شده و به بار آسیب برساند.

چادر خاور
چادر خاور
تصاویری از چادر خاور

چادر برزنت کامیون 

چادر کامیون در واقع کاوری است که به عنوان روکش بار و کالا و کانتینر مورد استفاده قرار میگیرد. محموله های کانتینری به راحتی توسط عوامل محیطی و خارجی مورد آسیب قرار میگیرند.

پارچه چادر کامیون از جنس برزنت پلی استر و پی وی سی تهیه می شود. برزنت چادر کانتینری مقاوم، ضد آب و ضد رطوبت بوده و با دوام و سبک است. برزنت های براق از ماده ی اولیه نفت فرآوری می شوند. این براق بودن گواهی از الیاف مصنوعی به کار برده شده در پارچه کانتنری یا همان برزنت چادر کانتینری است.

از دیگر ویژگی هایی که پارچه چادر خاور باید دارا باشد علاوه بر ضد آب و مقاوم بودن در برابر اشعه فرابنفش ، ضد حریق بودن آن است .برزنت چادر کانتینری به صورت یک رو و دو رو در ضخامت های یک لایه و چند لایه تهیه می شود.

قیمت چادر کامیون

پارچه کانتینری با توجه به اهمیت کارکرد از الیاف مصنوعی و طبیعی و با شیوه های مدرن تهیه می شوند. برای همگام شدن با استانداردهای بین المللی همچنین لازم است تا مواد اولیه باکیفیت استفاده شود.

همانطور که اشاره شد در ساخت برزنت چادر کانتینری از پلی استر استفاده می کنند؛ این موضوع سبب می شود تا پارچه چادر خاور مقاومت بالاتری داشته باشد. مقاومت بالا و وزن سبک این محصول را به گزینه ی مناسب تری جهت پوشش بار کالا و روکش کانتینرها، پوشش ترانزیت، روکش لوازم نقلیه، چادر کامیون، چادر سواری و غیره بدل می کند.

بیشتر بخوانید:  چادر مسافرتی 12 نفره برزنتی

برای خرید این روکش باید تمام مواردی که ذکر شد را به دقت بررسی کنید و از یک فروشگاه معتبر و قابل اعتماد خرید خود را انجام دهید. سایت آریا برزنت یکی از معتبر ترین و سایت هایی میباشد که شما عزیزان ‌می‌توانید با خیالی راحت روکش خاور مورد نظرتان را با قیمتی مناسب خرید کنید.

چادر خاور
Canter-Lorry-cover-in-PVC-by-Tarpo-Industries-2-450x338
چادر خاور
نمونه های بیشتر از چادر خاور

چادر کامیون

ماشین های سنگین برای محافظت از بار در برابر رطوبت و یا نور خورشید نیاز به یک کاور سبک و کم وزن دارند که در عین حال با دوام و مقاومت در برابر انواع شرایط جوی باشد.

گاهی اوقات ممکن است که مواد غذایی فاسد شدنی بار کامیون باشد. در این صورت باید برای محافظت و جلوگیری از فساد آن، پوشش مورد نظر ضد آفتاب باشد. تا اشعه نور خورشید از آن عبور نکند. از این رو برزنت ضد آب و نور آفتاب را می‎‌توان به عنوان یک پوشش مناسب برای کامیون مورد استفاده قرار داد.

پارچه برزنتی برای روکش کامیون

چادر کامیون یا تریلر یک نوع پوشش است که از مواد مانند وینیل یا پلی‌استر ساخته می‌شوند تا از بار در برابر باران، باد و گرد و غبار محافظت کنند. طراحی چادرهای کامیون معمولاً از جنبه‌هایی مانند انعطاف‌پذیری بالا، مقاومت در برابر شرایط جوی و استحکام بالا، و همچنین قابلیت نصب و جمع‌آوری آسان برخوردار است.

در واقع برزنت یک پارچه بسیار مقاوم است که به عنوان چادر خاور و روکش لیفتراک می‌توان از آن استفاده کرد. به طور معمول این پارچه از کرباس، پنبه، پلی استر، پی وی سی با روکش یورتان یا پلاستیک مانند پلی اتیلن تهیه می شود.

انواع مختلفی از پارچه های برزنتی در بازار وجود دارد. به عنوان مثال انواع برزنت شمعی، برزنت نسوز، برزنت ضد آب، برزنت کانتینری و …از انواع برزنت می باشند که کاربرد های بسیار گسترده ای در انواع صنایع مختلف دارند.

چادر خاور

سوالات متداول در رابطه با چادر خاور

چگونه از کیفیت چادر خاور مطمئن شویم؟

تمامی چادر خاور های تولید شده توسط گروه تولیدی آریا برزنت از بهترین متریال ساخته شده اند و دارای بالاترین کیفیت میباشند.

آیا امکان ثبت سفارش به صورت اینترنتی وجود دارد؟

بله میتوانید هرکدام از محصولات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت سفارش دهید.

آیا امکان سفارش انواع چادر خاور وجود دارد؟

بله . تمامی چادر خاور ها در انواع مختلف ساخته میشوند و شما میتوانید محصول مورد نظر را پس از مشاوره با کارشناسان ما دریافت نمایید.

از چه متریالی برای تولید چادر خاور استفاده شده است؟

برای تولید انواع چادر خاور از بهترین مواد اولیه استفاده شده است و شما میتوانید با خیال راحت از کیفیت محصول ، چادر خاور مورد نظر خود را سفارش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *