چادر نظامی اسکلتی

چادر نظامی اسکلتی

چادر اسکلتی نظامی

فروش اینترنتی چادر نظامی اسکلتی از طریق فروشگاه آریا برزنت انجام می شود. در صورت داشتن هر گونه سوال با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

دسته بندیچادر
رنگ بندینامحدود
جنس پارچهبرزنت
اندازه2*3 3*4 3*6 4*6 3*8
قیمتتماس بگیرید

چادر اسکلتی نظامی

شما می توانید چادرهای بزرگ نظامی را از طریق تولید آریابرزنت خریداری کنید. این چادرهای بسیار مقاوم و ضد آب در مواقع بحرانی و ضروری بسیار کاربردی هستند. از طریق این مرکز پخش، می توان یک چادر مسافرتی بزرگ را با قیمت مناسب خریداری کرد. نصب چادر نظامی نیاز به آموزش خاصی ندارد اما معمولا در زمان خرید توضیحاتی در مورد نصب به کاربر داده می شود. همانطور که گفته شد این محصول معمولا در حجم بالا تولید و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. بنابراین، می توانید آن را از سازنده خریداری کنید.

خرید چادر نظامی

گروه آریا برزنت با کادری مجرب و حرفه ای به یک تولید کننده حرفه ای در زمینه محصولات برزنتی در کشورمان تبدیل شده است. این گروه تا به امروز در بیش از پنجاه پروژه موفق مشارکت داشته و سربلند بوده است.

چادر نظامی اسکلتی یکی از بهترین انتخاب ها برای کمپینگ در شرایط سخت محیطی و آب و هوایی است.

کابرد چادر نظامی اسکلتی

چادر ارتشی یکی از کارآمدترین و ضد آب ترین انواع چادر برزنتی است. از این نوع چادر به عنوان چادر امدادی نیز استفاده می شود. این نشان دهنده کیفیت و دوام آن است.

گروه آریا برزنت انواع محصولات برزنتی را به صورت حضوری و آنلاین به فروش می رساند. انواع پارچه برزنتی دو محصول مهم این مجموعه هستند که با کیفیت بالایی ساخته شده اند.

بیشتر بخوانید:  پارچه برزنتی ضخیم

انواع برزنت و چادر برزنتی از مواد مرغوب تولید می شود. مشخص است که از این نوع پارچه های مقاوم برای دوخت چادر نظامی نیز استفاده می شود.

قیمت چادر اسکلتی نظامی

قیمت چادر نظامی برزنتی بر اساس ظرفیت آن تعیین می شود. به عنوان مثال چادرهای 12 نفره از چادرهای تک نفره گرانتر هستند. اما این نوع محصول بیشتر برای سفرهای گروهی استفاده می شود. بنابراین معمولا با ظرفیت های بالاتر 6 نفره، 8 نفره و … تولید می شود. هزینه چادر بر اساس هزینه روزانه پارچه برزنتی تعیین می شود. در ساخت و تولید آن می توان از انواع برزنت های ضد آب استفاده کرد. در هر صورت محصول باید سبک بوده و حمل و نقل آن آسان باشد.

چادرهای نظامی در سفرهای میدانی و فعالیت های مختلف کاربردهای زیادی دارند. از این چادرها برای برپایی کمپ های بزرگ برای سازمان هایی مانند هلال احمر، ارتش و سایر سازمان های وابسته به دولت استفاده می شود. گروه طراحی آریا برزنت مفتخر است که تاکنون حدود 50 پروژه را انجام داده است و به همین دلیل به عنوان یکی از محبوب ترین و حرفه ای ترین تولید کنندگان این نوع چادر شناخته می شود.

اندازه های چادر نظامی اسکلتی

این نوع محصول بیشتر برای سفرهای گروهی استفاده می شود. بنابراین معمولا با ظرفیت های بالاتر 6 نفره، 8 نفره و … تولید می شود. در آریا برزنت چادر نظامی در اندازه های زیر تولید می شود:

  • 2*3
  • 3*4
  • 3*6
  • 4*6
  • 3*8

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *