سایبان چتری برزنتی

سایبان چتری برزنتی

سایبان چتری برزنتی

وقتی از خانه بیرون می رویم و از طبیعت یا حیاط خانه یا باغ و ویلا دیدن می کنیم، می خواهیم در یک روز آفتابی یا بارانی از فضای بیرون به خوبی استفاده کنیم، تنها چیزی که می تواند شما را در برابر آفتاب و باران محافظت کند، یک سایبان چترب است. از آنجایی که به شما امکان می دهد در هوای آفتابی یا بارانی هر مکانی را انتخاب کنید و لحظات زیبایی را با سایبان چتری سپری کنید، این مکان می تواند در کنار دریا یا در دل کویر باشد.
سایبان های چتری سبک هستند و در قطرهای مختلف ساخته می شوند و کیفیت بالایی دارند.

آریابرزنت تولید کننده با کیفیت ترین انواع چتر باغی و سایبان چتری برزنتی است که می توانید بدون واسطه و قیمت مناسب خریداری کنید. برای ثبت سفارش و دریافت مشاوره با کارشناسان فروش آریا برزنت تماس بگیرید.

چتر ساحلی

فروش اینترنتی سایبان چتری مفتولی برزنتی از طریق فروشگاه آریا برزنت انجام می شود. در صورت داشتن هر گونه سوال با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

رنگ بندی

نامحدود (طبق سفارش مشتری)

جنس پارچه

برزنت نانو

طرح

مربع و دایره

قیمت روز

تماس بگیرید

چتر باغی

چتر باغی پایه کنار

فروش اینترنتی چتر باغی پایه بغل 3 و 4 متری از طریق فروشگاه آریا برزنت انجام می شود. در صورت داشتن هر گونه سوال با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

رنگ بندی

نامحدود (طبق سفارش مشتری)

قطر

3 و 4 متری

جنس پارچه

برزنت نانو

طرح

مربع و دایره

قیمت روز

تماس بگیرید

پارچه چتری ضد آب

برای سایبان از پارچه چتری ضد آب استفاده می شود. شما می توانید بنابه نیاز خود و مکان استفاده از آن، انواع مختلفی از سایبان را انتخاب کنید که در ادامه بیشتر آشنا خواهید شد.

سایبان و آلاچیق تاشو

سایبان و آلاچیق تاشو

فروش اینترنتی سایبان و آلاچیق تاشو آکاردئونی  از طریق فروشگاه آریا برزنت انجام می شود. در صورت داشتن هر گونه سوال با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

 
آلاچیق پارچه ای

آلاچیق پارچه ای

فروش اینترنتی آلاچیق پارچه ای از طریق فروشگاه آریا برزنت انجام می شود. در صورت داشتن هر گونه سوال با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

 

چتر باغی پایه کنار

در روزهای آفتابی، بارانی و برفی، چتر و سایبان بهترین ابزاری هستند که باعث می شوند از فضای باز لذت ببریم. چتر باغی یکی از اقلام ضروری برای فضاهای بیرونی است، در فضاهای بیرونی مانند باغ، خانه، رستوران، کافه، روف گاردن بسیار کاربردی است و به شما آرامش بیشتری می دهد و از فضای باز لذت می برید.

 در اینجا می خواهیم یکی از مدل های چتر باغی پایه کنار با قطر سه و چهار متر را به شما معرفی کنیم تا در صورت تمایل به خرید ابزار باغبانی با مدل مناسب آن آشنا شوید.

مشخصات چتر باغی پایه بغل

اول از همه، زیبایی چتر باغی پایه بغل، شما را تحت تاثیر قرار می دهد. همانطور که در تصاویر این محصول مشاهده می کنید سایبان باغی پایه کنار ساختار پیچیده و طرح های متنوعی ندارد اما بسیار زیباست و قطعا فضای باغ شما را زیباتر خواهد کرد. این سایبان از پایه، دسته، پارچه و بازو برای باز و بسته کردن چتر تشکیل شده است.

 اسکلت چتر از فولاد به قطر چهار متر ساخته شده و به کمک یک پایه مربع شکل روی زمین قرار می گیرد که به چتر در پایداری خواهد داد. تمام قطعات فلزی با رنگ کوره ای الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده اند، بنابراین در برابر شرایط مختلف آب و هوایی بسیار مقاوم و بادوام هستند.

بیشتر بخوانید:  چادر نظامی اسکلتی

چتر باغی پایه بغل به قطر سه و چهار متر و به صورت دایره ای طراحی و ساخته شده است که به نوعی بر زیبایی و جذابیت محصول می افزاید.
پارچه این چتر باغی از برزنت و شمعی ساخته شده است تا از نور خورشید، باران و برف محافظت کافی داشته باشد. از بین پارچه های آبی، زرد، سفید، طوسی، قرمز، نسکافه ای و یشمی می توانید رنگ پارچه و سایبان چتری را با توجه به سلیقه و فضای خود انتخاب کنید. پارچه ها همگی ساده هستند و طرح و نقش خاصی ندارند.

خرید چتر باغی پایه کنار

با خرید چتر و سایبان به قطر چهار متر می توانید 12 متر سایه داشته باشید. این محصول قابل استفاده در حیاط خلوت، روف گاردن، باغ و ویلا بیرونی، رستوران فضای باز، کافه و … می باشد. می توانید آن را در کنار استخر قرار دهید و هنگام شنا کردن، زیر این چتر باغ از نور مستقیم خورشید محافظت کنید. از طرف دیگر،  می‌توانید سایبان را با استفاده از اهرم جمع کنید.

این چتر و آفتابگیر باغی قابل حمل به سراسر کشور بوده و قطعات آن به گونه ای ساخته شده است که به راحتی مونتاژ شوند. در ضمن تمامی مدل های چتر باغی در آریا برزنت دارای خدمات پس از فروش و قابل تعمیر می باشد. 
اگر می خواهید چتر باغ شما بی نقص و زیباتر باشد، می توانید هنگام سفارش گزینه سیستم نور را انتخاب کنید تا بتوانید از نور و روشنایی این چتر باغ در شب لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:  کانتینری دو روی ایرانی

مشخصات چتر ساحلی

سایبان چتری برزنتی

چتر ساحلی دارای پکیج کامل با سایبان، اهرم تنظیم ارتفاع میله، 4 پایه تاشو، سوکت میز و روکش سایبان و 4 پایه می باشد، در ضمن این محصول در رنگ ها و اندازه های مختلف متناسب با سلیقه ها ساخته و عرضه می شود.
جنس این نوع چتر مفتولی از نانو 200 و 260 گرم است، پارچه نانو از نظر شیمیایی ضد آب است که باعث می شود پارچه نانو نرمی و زیبایی خاصی داشته باشد و در هنگام باز و بسته شدن پارچه پاره نشود. پارچه نانو مقاومت کششی بالاتری نسبت به پارچه های کتان دارد. برای افرادی که می خواهند به طور مداوم و روزانه از آن استفاده کنند توصیه می شود.

شکل منحنی و خوش فرم سایبان به دلیل استفاده از کلاسورهای پلیمری قرار گرفته بین بافت پارچه و انتهای آن است و علاوه بر زیبایی، مقاومت پارچه را در برابر باد افزایش داده و پارچه را محکم روی شاسی سایبان متصل می کند.

سایبان از 8 پارچه دوخته شده تشکیل شده است و در لبه های پارچه از نوار پلی استر استفاده شده که در آفتاب و باران ماندگاری بالایی دارد و زیر آن از میله های آهنی استفاده شده است.
چتر مفتولی دارای قطر 2 متر بوده و ارتفاع آن بین 1.20 تا 2 متر قابل تنظیم می باشد.
اهرم تنظیم ارتفاع از مواد پلیمری با کیفیت بالا ساخته شده است که به شما امکان می دهد ارتفاع آن را بدون شکستن لوله تنظیم کنید.

کل اسکلت این چتر برزنتی از آهن است که توسط گروه آریا برزنت به فروش می رسد.
برای مقاومت بالای قاب از ورق گالوانیزه با ضخامت بالا روی میلگردها استفاده شده که  یکی از تفاوت های اصلی و مهم سایبان چتری در آریا برزنت همین است زیرا اکثر آفتابگیرهای موجود در بازار از ورقه های نرم با ضخامت بسیار کمتر استفاده می کنند و پرچ ها در صورت چسباندن پرچ ها به چتر بسیار کم عمق هستند. فریم از نرده ای کاملاً فنس کشی شده و از دو طرف و 4 قسمت این پرچ ساخته شده است، بنابراین تمام فشار به شاسی این قسمت می رسد که به خوبی آن را تقویت کردیم.
تولیدی همسفر این سایبان را به گونه ای ساخته است که با میز و صندلی های تولیدی خود بهترین عملکرد را دارد و می توان از آن به صورت جداگانه استفاده کرد.

سایبان چتری

آهن استفاده شده در شاسی چتر، آهنی است که توسط ساچمه نگه داشته می شود و قسمت اصلی سایبان را تشکیل می دهد، یکی دیگر از تفاوت های اساسی و کاربردی این محصول همین ویژگی خاص و منحصر به فرد است. در حالی که با 4 انگشت آن را گرفته اید، ساچمه را با انگشت شست خود به داخل فشار دهید و سایبان را بدون آسیب رساندن به دستتان باز و یا جمع کنید.

4 پایه همراه با سایبان با توجه به ظرافت و تاشو بودن تحمل تا 75 کیلوگرم وزن را دارد و میتوان با استفاده از پیمی که همراه آن است در مواقعی که باد باعث جابه جایی سایبان میشود توسط یک کیسه ای که آن را از خاک یا هرچیزی دیگری پر کرده ایم روی پیم قرارداده تا چهارپایه را محکم به زمین نگهدارد. دقت کنید هرمقدار فشار باد بیشتر باشد باید وزن کیسه نیز بیشتر باشد.

چتر ساحلی

بسیاری از مردم ترجیح می دهند برای استراحت و تجدید قوا یک روز را در ساحل بگذرانند. ساحل مکان مناسبی برای پیوند با خانواده و دوستان و ایجاد خاطرات است. با این حال، بدون ترتیبات مناسب، می تواند به یک تجربه ناراحت کننده برای شما تبدیل شود.

چتر ساحلی بهترین راه برای به دست آوردن سایه ای است که برای استراحت نیاز دارید. نزدیکی خورشید، شن، آب و چتر می تواند به شما کمک کند که ذهن خود را آرام کنید.

تنها چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که باید چتر ساحلی مناسب را انتخاب کنید. ما نه تنها به شما کمک می‌کنیم که چگونه این کار را انجام دهید، بلکه انواع، اندازه‌ها و گزینه‌های موجود در هنگام انتخاب چتر ساحلی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

چتر ساحلی

کاربرد چتر ساحلی

چتر ساحلی یک چتر بزرگ برزنت است که برای ایجاد سایه و محافظت در برابر نور خورشید استفاده می شود. معمولاً یک چتر ساحلی بین شش تا نه فوت (دو تا سه متر) عرض دارد و برای حمل و نقل آسان در ماشین یا کیف ساحل شما ، تا می شود. چتر ساحلی برای جلوگیری از آفتاب سوختگی بسیار ضروری میباشد.

بیشتر بخوانید:  گونی لمینت

می توانید یک چتر ساحلی در طرح ها و رنگ های مختلف تهیه کنید. برخی از آنها دارای رنگ های روشن با اشکال سرگرم کننده یا طرح های گل هستند و برخی ساده تر هستند و بیشتر شبیه چترهای پیک نیک به نظر می رسند.

می‌توانید چترهای ساحلی کمی کوچک‌تر برای بچه‌ها تهیه کنید. برخی از چترهای بزرگتر می توانند در ساحل باز شوند، که در صورت نیاز حریم خصوصی را فراهم می کند.

یک چتر ساحلی معمولاً در انواع پارچه های بادوام از جمله وینیل، بوم، پلی استر ضخیم عرضه می شود. چترهای ساحلی جدیدتر گاهی اوقات دارای رتبه حفاظتی در برابر آفتاب (SPF) هستند و به طور ویژه برای محافظت بهتر در برابر اشعه های مضر خورشید ساخته می شوند.

چتر همچنین دارای یک پایه سنگین است و معمولاً روی یک میله فلزی یا فایبرگلاس مقاوم در برابر زنگ زدگی ثابت می شود. گاهی اوقات، یک چتر ساحلی می تواند کج شود و محافظت بیشتری در برابر خورشید و باد ایجاد کند.

چتر ساحلی 

خرید چتر ساحلی

اگر در حال خرید یک چتر ساحلی هستید، ممکن است بخواهید چند صندلی ساحلی سبک، یک پتو نیز بخرید. این نکته را مدنظر داشته باشید که همیشه باید کرم ضدآفتاب به همراه داشته باشید – باید به طور مرتب از آن استفاده کنید، به خصوص اگر شما یا فرزندانتان در داخل و خارج آب هستید یا عرق می کنید. حتی زیر چتر ساحلی، همیشه باید از ضد آفتاب استفاده کنید تا از سرطان پوست جلوگیری کنید.

لزوماً لازم نیست از چترهای ساحلی فقط در ساحل استفاده شود. این چترهای بزرگ سایه بسیار خوبی برای یک پیک نیک در فضای باز یا یک مهمانی ایجاد می کنند. اگر در یک کنسرت در فضای باز یا رویداد دیگری در فضای باز شرکت می‌کنید که در آن روی چمن می‌نشینید، یک چتر ساحلی نیز می‌تواند از شما در برابر آفتاب و باد محافظت کند.

کیفیت چتر ساحلی

چترهای ساحلی به نام آفتابگیر نیز شناخته می شوند. این چترها به اندازه کافی بزرگ هستند و از 6 فوت تا 13 فوت ابعاد دارند. هدف از چنین چترهایی این است که سایه مورد نیاز شما را در برابر نور خورشید فراهم کنند. وقتی در ساحل هستید می توانید به راحتی زیر آنها استراحت کنید.

آنها تاشو هستند تا بتوانید آنها را به راحتی روی سقف ماشین یا صندوق عقب حمل کنید. آنها یک لنگر دارند که به شما امکان می دهد آنها را در شن و ماسه تثبیت کنید. هنگامی که در ساحل هستید، می توانید به راحتی آن را باز کنید و یک ملافه زیر آن قرار دهید و در ساحل استراحت کنید. قبل از عجله برای خرید، ضروری است که نوع و اندازه گزینه های موجود را بررسی کنید. موارد زیر را بررسی خواهیم کرد.

کیفیت چتر ساحلی را پارچه استفاده شده در چتر ، دوام و میزان سایه ای را که به دست می آورید تعیین می کند. به همین دلیل، قبل از خرید چتر ساحلی، بررسی پارچه ضروری است. سه گزینه پارچه ای که معمولاً با آنها روبرو می شوید عبارتند از:

• پلی استر: مواد پلی استر نه تنها می تواند گرما را مسدود کند، بلکه مقاوم در برابر نور خورشید، بادوام و تمیز کردن آن آسان است. پلی استر مقاوم در برابر چروک است و انعطاف پذیری خاصی دارد که مقاومت چتر در برابر باد را افزایش می دهد. همچنین می تواند خیلی سریع خشک شود و به همین دلیل یکی از رایج ترین مواد مورد استفاده در این چترها است.

• پنبه: پنبه یک دافع حرارت طبیعی است. به همین دلیل است؛ این ماده ایده آل برای چنین چترهایی است. همچنین مقرون به صرفه و بسیار بادوام است که آن را به انتخابی عالی برای پارچه های چتری تبدیل می کند.

• برزنت: مواد برزنت نه تنها انعطاف پذیر است، بلکه از یک پوشش PVC تشکیل شده است. پوشش آن را کاملا ضد آب می کند. علاوه بر این، ماده مورد استفاده کنف یا پنبه یا کتان است. این مواد بسیار بادوام و ارتجاعی هستند و همین امر باعث می شود بوم گزینه خوبی باشد.

جدا از نوع پارچه، ضخامت آن نیز اهمیت زیادی دارد. از 75D تا 300D متغیر است. هر چه مواد ضخیم تر باشد، سنگین تر خواهد بود. با این حال، پارچه های ضخیم تر از شما محافظت بیشتری در برابر آفتاب می کنند. شما باید بین قابلیت حمل، ضخامت و محافظت در برابر نور خورشید تعادل برقرار کنید. هنگامی که چتر را بر این اساس انتخاب می کنید، دریافت محافظت بهینه در برابر آفتاب برای شما آسان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *