آلاچیق پارچه ای

آلاچیق پارچه ای

آلاچیق پارچه ای

فروش اینترنتی آلاچیق پارچه ای از طریق فروشگاه آریا برزنت انجام می شود. در صورت داشتن هر گونه سوال با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

شاید تابحال به این فکر افتاده باشید که برای فضای سبز و یا فضای باز حیاط منزل و یا ویلای خود آلاچیق پارچه ای داشته باشید که هم از تابش نور خورشید به طور مستقیم جلوگیری کنید و هم فضایی دلنشین را در کنار خانواده و یا دوستانتان داشته باشید .

یکی از بهترین گزینه ها برای شما آلاچیق پارچه ای میباشد که میتوانید آن را در هر فضای بازی که میخواهید قرار دهید و اوقات خود را سپری کنید .  این آلاچیق ها به دلیل کاربردی بودنشان و قیمت پایینشان طرفداران بسیاری دارند .

علاوه بر کاربردهای گفته شده میتوانید در کافی شاپ ها ، رستوران ها ، پارک ها و فضای عمومی از آنها استفاده کنید . از دلایل پرطرفدار بودن آلاچیق پارچه ای میتوان به تنوع طرح و رنگ ، باز و بسته شدن دستی ، نصب سریع و آسان و امکان جابجایی از محلی به محل دیگر اشاره کرد .

در زمان های قدیم آلاچیق ها به صورت سیمانی و ثابت برای خانه های گران قیمت ساخته میشدند و فقط مختص فضاهای بزرگ بودند . اما امروزه این آلاچیق پارچه ای را میتوان برای محیط های کوچک نیز استفاده کرد .

شکل و طرح این آلاچیق ها با توجه به کاربرد آنها و فضایی که در آن قرار میگیرند متنوع است و میتواند به یکی از اشکال مربع ، مستطیل ، شش ضلعی و .. ساخته شوند.

آلاچیق های پارچه ای دارای طرح های متنوع و ظاهری زیبا میباشند که علاوه بر کاربردی بودنشان باعث زیبایی و جذابیت محیط نیز میشوند.این آلاچیق ها به صورت سفارشی و پیش ساخته نیز تولید میشوند.

قیمت آلاچیق پارچه ای

قطعا مواد اولیه استفاده شده برای تولید هر محصول روی قیمت نهایی آن تاثیرگذار خواهد بود . نوع و اندازه ی پارچه ی مصرف شده ، نوع پروفیل ، نحوه دوخت و شکل و طرح آن در تعیین قیمت نهایی موثر میباشد.

گروه تولیدی آریا برزنت برای تولید تمامی محصولات خود از مواد اولیه و متریال درجه یک استفاده میکند و تمامی محصولات خود را به دلیل حذف واسطه ها با قیمت مناسب عرضه میکند. برای اطلاع از قیمت آلاچیق پارچه ای با شماره زیر تماس بگیرید.

آلاچیق پارچه ای
تصویری از آلاچیق پارچه ای

آلاچیق های پارچه ای از زیباترین انواع آلاچیق ها هستند زیرا میتوان برای تزیین دیوارهای آن از انواع پارچه های زینتی و زیبا استفاده کرد.

گروه تولیدی آریا برزنت انواع مختلف آلاچیق پارچه ای در رنگ ها و مدل های مختلف  را طراحی و تولید میکند . شما همراهان عزیز میتوانید با مشاهده سایز و مدل های مختلف این آلاچیق ها را برای بالکن و یا روف گاردن منزل خود سفارش دهید.

نمونه ای از آلاچیق پارچه ای
نمونه دیگری از آلاچیق پارچه ای

کاربرد آلاچیق پارچه ای

با توجه به سبک بودن و قابل حمل بودن آلاچیق پارچه ای ، میتوانید آنها را از محلی به محل دیگر جابجا کنید و در مکان های مناسب نصب کنید .

این محصول علاوه بر کاربرد آن بصورت چاپ تبلیغاتی میتوانید برای فضاهای عمومی مانند کافی شاپ ها ، پارک ها ، ساحل دریا و یا حتی در فضای حیاط خانه و یا ویلا نیز استفاده کنید .

این آلاچیق ها میتوانند محافظ خوبی در برابر نور خورشید و یا باران باشند . همچنین از این محصول میتوانید بعنوان سایبان برای خودرو نیز استفاده کنید . کاربرد دیگر آن نیز برای صرف صبحانه ، ناهار ، عصرانه و یا شام میباشد که حتی میتوانید در کنار استخر نیز آن را نصب کنید.

آلاچیق پارچه ای
آلاچیق پارچه ای

ویژگی آلاچیق پارچه ای آریا برزنت

  • کیفیت و دوام بالا
  • کاهش پروسه تولید و طراحی
  • قیمت مناسب
  • استفاده از بهترین مواد اولیه برای تولید

کیفیت آلاچیق پارچه ای

آلاچیق پارچه ای علاوه بر خلاقیت و طراحی زیبا باید از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار باشد و دوام زیادی داشته باشد تا توان تحمل بارهای اضافی را داشته باشد .

تمامی آلاچیق ها از مواد اولیه درجه یک و مرغوب تولید شده اند تا شما بتوانید از آنها بهره ببرید . این آلاچیق ها برای تمام فصول سال مناسب هستند و اگر علاقه مند به گذراندن اوقات خود در فضای باز و یا طبیعت هستید میتوانند برای شما بسیار مفید و کارآمد باشند .

این محصول در برابر نور خورشید ، باران ، باد و سایر عوامل محیطی بسیار مقاوم هستند و از دوام و استحکام بالایی برخوردارند . این محصول بسیار سبک بوده و در برابر شرایط جوی متفاوت بسیار مقاوم است تا با خیال راحت از آن در تمامی شرایط محیطی استفاده کنید .

با توجه به کاربردی که این محصول میتواند داشته باشد ، آن را برای شما طراحی میکنیم و با عالی ترین کیفیت به دست شما میرسانیم .

کاهش پروسه تولید و طراحی آلاچیق پارچه ای

پروسه طراحی و تولید محصول به کوتاه ترین زمان ممکن کاهش پیدا کرده است تا شما بتوانید پس از انتخاب و سفارش محصول مورد نظر در اسرع وقت سفارش خود را تحویل بگیرید.

بیشتر بخوانید:  روکش استخر

تمامی محصولات توسط مهندسین مجرب طراحی و ساخته شده است تا با بهترین کیفیت و کوتاه ترین زمان به دست شما عزیزان برسد.

آلاچیق پارچه ای
نمونه ای دیگر از آلاچیق پارچه ای

استفاده از بهترین مواد اولیه برای تولید

قطعا برای تولید محصولی با دوام و مستحکم باید از متریال و مواد اولیه مرغوب و درجه یک استفاده کرد که علاوه جلوه ی زیبایی که دارد ، از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشد تا مدت زیادی بتوان از آن استفاده کرد بدون اینکه عوامل محیطی روی آن تاثیر منفی بگذارند.

نصب سریع و آسان آلاچیق پارچه ای

آلاچیق پارچه ای طوری طراحی شده است تا بتوان در کوتاه ترین زمان ممکن آن را در هر مکانی که بخواهید به راحتی و بدون اتلاف وقت نصب کنید . حتی اگر بخواهید خودتان این محصول را نصب کنید میتوانید طبق دستورالعمل به راحتی آن را در هر مکانی که بخواهید نصب و راه اندازی کنید.

 از سفارش تا تحویل

از زمان ثبت سفارش شما عزیزان ، پروسه طراحی و تولید آغاز میشود و در اسرع وقت سفارش شما با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارسال میشود . برای ثبت سفارش و یا مشاوره میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید . همواره با شما همراه هستیم زیرا هدف ما جلب رضایت شماست.

آلاچیق پارچه ای

سوالات متداول در رابطه با آلاچیق پارچه ای

چگونه از کیفیت آلاچیق پارچه ای مطمئن شویم؟

تمامی آلاچیق پارچه ای های تولید شده توسط گروه تولیدی آریا برزنت از بهترین متریال ساخته شده اند و دارای بالاترین کیفیت میباشند.

آیا امکان ثبت سفارش به صورت اینترنتی وجود دارد؟

بله میتوانید هرکدام از محصولات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت سفارش دهید.

آیا امکان سفارش انواع آلاچیق پارچه ای وجود دارد؟

بله . تمامی آلاچیق پارچه ای ها در انواع مختلف ساخته میشوند و شما میتوانید محصول مورد نظر را پس از مشاوره با کارشناسان ما دریافت نمایید.

از چه متریالی برای تولید آلاچیق پارچه ای استفاده شده است؟

برای تولید انواع آلاچیق پارچه ای از بهترین مواد اولیه استفاده شده است و شما میتوانید با خیال راحت از کیفیت محصول ، آلاچیق پارچه ای مورد نظر خود را سفارش دهید.

با دیگر محصولات آریابرزنت آشنا شوید:

سایبان و آلاچیق تاشو

سایبان و آلاچیق تاشو

فروش اینترنتی سایبان و آلاچیق تاشو آکاردئونی  از طریق فروشگاه آریا برزنت انجام می شود. در صورت داشتن هر گونه سوال با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

 
سایبان چتری برزنتی

سایبان چتری برزنتی

فروش اینترنتی سایبان چتری مفتولی برزنتی از طریق فروشگاه آریا برزنت انجام می شود. در صورت داشتن هر گونه سوال با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

چتر باغی پایه کنار قطر 3 و 4 متری

چتر باغی پایه کنار قطر 3 و 4 متری

فروش اینترنتی چتر باغی پایه بغل 3 و 4 متری از طریق فروشگاه آریا برزنت انجام می شود. در صورت داشتن هر گونه سوال با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *